نتانیاهو بار دیگر ایران را به احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه متهم کرد

نتانیاهو بار دیگر ایران را به احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه متهم کرد 5تبر-96
بالاخره حضور سپاه قدس وحزب الشیطاند رسوریه بی هزینه نیست .موضع گیرین تانیاهو ادامه موضع گیری وزیر دفاع آمریکاست که تأکید کرده اجازه حضور پاسداران درجولان را نمی دهیم . بالاخره ادامه اینگونه افشاگری ها موجب شتاب گرفتن توی لیست تروریست گذاشتن پاسداران می شود.
نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر با بیان ادعاهای اثبات‌نشده، ایران را به تلاش برای تثبیت حضور نظامی در سوریه متهم کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ایران را به تلاش برای تثبیت حضور نظامی‌اش در سوریه و تسلیح حزب‌الله لبنان متهم کرد
به گزارش «شینهوا»، وی در نشست هفتگی با اعضای کابینه‌اش مدعی شد که اسرائیل با «حساسیت بالا» تلاش‌های ایران برای «احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه و مجهز کردن حزب‌الله به سلاح‌های پیشرفته از مسیر سوریه و لبنان» را دنبال می‌کند
اظهارات «نتانیاهو» یک روز بعد از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه صورت گرفت. حمله روز شنبه چندمین حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به بهانه شلیک خمپاره به جولان از داخل خاک سوریه به شمار می‌رود.
رژیم صهیونیستی مدعی است این حملات در واکنش به حملات خمپاره‌ای دولت سوریه انجام می‌شوند این در حالی است که کارشناسان می‌گویند حملات خمپاره‌ای از جولان احتمالاً توسط تروریست‌ها انجام می‌شوند تا به رژیم اسرائیل بهانه‌ای برای حمله به سوریه بدهد

این حملات، شواهد بیشتری در تأیید همکاری میان رژیم صهیونیستی با تروریست‌های سوریه فراهم می‌کنند. پیشتر منابع خبری مختلف فیلم‌ها و تصاویری از درمان تروریست‌های گروه جبهه‌النصره و سایر گروه تروریستی در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند