مصطفی میرسلیم: جمنا از امکانات یک نهاد نظامی استفاده می‌کرد

مصطفی میرسلیم: جمنا از امکانات یک نهاد نظامی استفاده می‌کرد   8مرداد-96
مصطفی میرسلیم می دانست رئیس ستاد انتخاباتی جمنا سرتیپ پاسدار محمدباقرذوالقدر بود که معاونت  راهبرد امنیتی قوه فاسد قضاییه را برعهده دارد .وی دارای تزمعروف سیاست پیچیده چتدلایه باحرکت چراغ خاموش است وبااین سیاست احمدی نژاد رادو دوره رئیس جمهور کرد ومی خواست مشابه همین سیاست مهندسی سپاه را درمورد دژخیم ابراهیم رئیسی آزمون وتکرارکند .چون این مهندسی مواجه باشکست شد . همچنین چمنا ازمیرسلیم حمایت نکرد اکنون میرسلیم فاش نموده که جمنا از امکانات یک نهاد نظامی استفاده می‌کرد    درست است گفته شود جمنا آلت دست همین نهاد نظامی بود نه اینکه ازا مکاناتش استفاده می کرد .چون جمنا ساخته وپرداخته این نهاد نظامی بود.
میرسلیم
حق نشر عکسMEHR
مصطفی میرسلیم، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ ایران، ائتلاف اصولگرایان به نام جمنا را متهم کرده که در انتخابات از امکانات یک نهاد نظامی استفاده کرده است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بدون بردن نام آن نهاد نظامی، در جلسه‌ای در جمع اعضای حزبش در اراک، گفته است: "اگر جمنا در زمان انتخابات منسجم‌تر از حزب مؤتلفه اسلامی عمل کرد، تنها به دلیل استفاده آن از امکانات نهادهای نظامی بود."
روزنامه عطر یاس، چاپ استان مرکزی ایران، در شماره امروز خود شنبه هفتم مرداد، گزارش سخنرانی هفته گذشته آقای میرسلیم را در اراک منتشر کرده است.
مصطفی میرسلیم، یکی از سه نامزد اصولگرایان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران بود. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) متشکل از نهادهای اصولگرا سعی کرد فقط با یک نامزد در انتخابات شرکت کند. محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد اما آقای میرسلیم حاضر به انصراف نشد. او با به دست آوردن بیش از ۵۰۰ هزار رای در نهایت بعد از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی، نفر سوم شد.
آقای میرسلیم، با انتقاد از "استفاده" جمنا از کمک نهادهای نظامی، گفت که مردم "هیچ‌گاه به عناصر نظامی و قضایی رای مثبت نمی‌دهند."
او افزود: "اگر مردم ببیند نهادی نظامی در جبهه‌های جنگ مشغول به نبرد است، با هر آنچه که دارند به پشتوانه آن خواهند رفت و برایش جان‌فشانی خواهند کرد؛ اما اگر متوجه شوند یک نهاد نظامی قرار است مسئولیت یک اداره را برعهده گیرد، حمایت از آن را به دلیل در اختیار داشتن سلاح‌های نظامی رد می‌کنند."
پیش‌تر مجید انصاری، معاون حقوقی حسن روحانی هم گفته بود که دولت از تخلفات انتخاباتی نیروهای نظامی شکایت کرده است.
روزنامه عصر یاس
طر یاس بیش از ده سال است به صورت هفته‌نامه و روزنامه در استان مرکزی منتشر می‌شود
آقای میرسلیم عملکرد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر را نقد کرده و گفته است که "آنها به اسم اصولگرایی چه خلاف‌هایی انجام دادند و چگونه در این سال‌ها آبروی این جبهه را برده‌اند."
به گفته آقای میرسلیم یکی از اشتباه‌ها آن بود که در تبلیغات، بعضی پیشینه نادرست خود را تبلیغ می‌کردند. او تاکید کرد که برای جلب رای مردم باید "ریای سیاسی" داشت.

در بخش دیگری از سخنان آقای میرسلیم که خبرگزاری ایلنا منتشر کرده، او از دیدار ابراهیم رئیسی با تتلو، خواننده رپ ایرانی، در دوره تبلیغات انتخاباتی ابراز تعجب کرده است: "در دلم گفتم کار تمام شد و آقای رئیسی از این کار ضربه خورد."