نامه‌ها وصدای شما

شکایت

تلفن خانه زنگ خورد و خانمی از آن سوی خط گفت: از مخابرات منطقه شیخ فضل‌الله نوری هستم. مدارک شما ناقص است. برای تکمیل آن فتوکپی شناسنامه و کارت ملی را بیاورید اداره. هر چند گرفتاری داشتم ولی با تحمل هدر رفتن وقت و هزینه به اداره مذکور مراجعه کردم. نوبت من که شد متصدی باجه گفت: احتیاجی به این مدارک و مراجعه نبود ما فقط شماره تلفن همراه شما را لازم داشتیم!
با ناراحتی و تعجب به اتاق رئیس اداره که داشت در اتاق خودش قدم می‌زد رفتم، ایشان هم جواب داد: آقا دیگر همه چیز دیجیتالی شده. گفتم: شما خودتان پیام دادید؟ جواب داد: آن پیام قدیمی است. گفتم: چطور این یکی دیجیتالی نشده، نمی‌توانستید پیام بگذارید که با فلان شماره تماس بگیرید؟ جوابی نداشت، گفت: اگر شکایتی دارید به 2021 زنگ بزنید! حالا بنده از شرکت مخابرات شکایت دارم که این چه سیستم معیوب و ناقصی است؟ و چرا حقوق شهروندان ضایع می‌گردد. 2021 هم یک سری اطلاعات می‌گیرد و یک کُد پی‌گیری می‌دهد و تمام می‌شود!حسینعلی احمدی - تهران

 *داود معصومی از تهران: آخر چگونه کسی را که 35 مرتبه گرفته‌اند و 138 شاکی دارد، آزاد می‌کنند تا او خودرویی سرقت کند و باعث مرگ آن طفل معصوم (بنیتا) شود؟ به خدا دل هر انسانی بدرد می‌آید این خبرها را می‌شنود. چرا وضعیت باید اینگونه باشد؟
*
محمود اسلامی از تهران: همه ما در قبال انقلاب اسلامی، این هدیه بزرگ الهی که با زحمات حضرت امام (ره)، جان شهدا و زحمات طاقت فرسای جانبازان و آزادگان بدست آمد مسئولیت سنگینی داریم. باید جهت حفظ و نگهداری و حل مشکلات این نظام تلاش کنیم تا فردای قیامت در پیشگاه خداوند، امام عزیز‌(ره) و جانبازان شرمنده نباشیم.
*
پازوکی از تهران: اجاره بهای آپارتمان‌ها در تهران سرسام آور و هر روز هم در حال افزایش است. به مسئولان ذیربط بگویید کمتر شعار و وعده بدهید، کمی بفکر مستاجران باشید.
*
جلال زاده از رشت: جاده توریستی «پیربازار» در رشت که منطقه دیدنی است روشنایی ندارد و به علت دو طرفه بودن این جاده، تصادفات در شب زیاد می‌باشد. به مسئولان ذیربط تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
محمودی از تهران: آیا وضعیت مستاجران با افزایش اجاره بها، برای مسئولان بانک مرکزی که سود بانکی را کاهش می‌دهند، اهمیتی ندارد؟