(ویدئو) کنایه رضا رشیدپور به سلفی نمایندگان 15مرداد-96
در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور تعدادی
از نمایندگان مجلس مشغول به سلفی گرفتن با موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه
اروپا بازخورد های منفی در فضای مجازی و رسانه ای کشور به همراه داشت، رضا رشیدپور
مجری صدا و سیما در برنامه صبح گاهی خود با مرور این تصاویر به این موضوع واکنش
نشان داده است و گفت: از دیدن این تصاویر حال بدی به ما دست می دهد.