كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 شهریور - 96
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغ وساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو  شریعت نداری که روزانه علیه دولت وحامیانش و مخالفت با برجام تولید وبازتاب داده می شود.

    * در هفته دولت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر را گرامي مي داريم و بر روح آنها درود و صلوات مي فرستيم. يکي از ويژگي هاي اصلي شهيد رجايي مقلد امام راحل(ره) در قول و فعل و ديگري ساده زيستي و سکونت در جنوب تهران بود که در زمستان با کرسي و تابستان بدون کولر مثل ديگران زندگي مي کرد و مقايسه کنيد منزل رجايي را با مسئولان دولتي کنوني و منازل چندين ميلياردي شان
    12980912
    *
تلعفر هم آزاد شد و روسياهي اين دستاورد بزرگ براي رژيم جعلي صهيونيستي و عربستان و ديگر حاميان داعش و به خصوص کساني که در سال 89 در داخل کشور قصد همراهي با اين تروريست ها را داشتند ماند. مدافعان حرم بعد از ريشه کن کردن شرارت هاي داعش در منطقه بايد براي دفاع از حريم ولايت در داخل کشور آماده شوند.
    9715021
    *
در طول عمر خود حتي يک روز هم بيمه و استخدام جايي نبوده ام ولي اگر کشوري بخواهد به ايران عزيزمان تعرضي داشته باشد با جان و دل دفاع خواهم کرد. با اينکه از دفاع مقدس دچار موج گرفتگي هستم ولي در منزل نخواهم ماند و در صورتي که امام و رهبرم اذن بدهند تا فلسطين پيش خواهم رفت.
    61280912
    *
يکي از فتنه گران در توئيتي اين گونه القا کرده است که بخشي از نظام جمهوري اسلامي به دنبال تبديل ايران به کره شمالي و تجهيز آن به بمب هسته اي است! يعني مدعيان اصلاحات با اين شبهه افکني ها قصد دارند تا در گام اول، نظام را وادار به تن دادن به بازرسي آژانس از مراکز نظامي کنند تا زمينه برجام هاي بعدي فراهم شود! و اگر نظام در برابر اين خواسته گستاخانه مقاومت کرد، نظام به نقض برجام و مقدمه سازي براي تحريم و فشارهاي جديد معرفي شود. فتنه گران به خوبي در حال تکرار نقش سال 88 خود در نوکري براي آمريکا هستند.
    31040912
    *
شواهد متعددي از ملاقات خاتمي با جرج سوروس است که اين يک رسوايي بزرگ براي فتنه گران و حاميان فتنه است. اين ننگ هيچ گاه قابل انکار نيست.
    
محمدتقي. ص
    *
اتهام اخير به کيهان نشانگر يک اقدام خيانتکارانه از طرف دشمنان داخلي و خارجي است و به قول مديرمسئول عزيز کيهان، مي خواهند رد پاي ملاقات جرج سوروس با خاتمي را پاک کنند. ولي بدانند اين لکه ننگ تا ابد بر پيشاني راس فتنه باقي خواهد ماند. در ضمن بدانند که کيهان با اين خبرپراکني هاي دروغ رسانه هاي مواجب بگيرشان از رژيم جعلي و کودک کش، بيش از پيش در بين مردم محبوب تر و عزيزتر مي شود.
    29140912
و 62770922
    *
شعور و ادب آن مسئولي که مشکل اقتصادي مردم را با 5 هزار تومان قابل حل دانسته در حد همان 5 هزار تومان است و اين حرف يعني توهين به کارگران و اقشار کم درآمد که براي روزشان ناچارند تلاش کنند خوي اشرافي گري افرادي که حتي حقوق نجومي را حق مديران مي دانستند موجب مي شود که مردم را کوچک ببينند.
    86430919
    *
حضرت امام خميني(ره) در يکي از سخنراني هاي خود فرمود که اگر دولتي ها و مجلسي ها و در کل مسئولين مملکت از قشر مرفه و سرمايه دار باشند بايد فاتحه آن کشور را خواند!
    
احسان
    *
شمال شهر تهران، ويلاهاي اطراف شهر و... صاحباني دارد که سبک اشرافي گري را ترويج مي کنند. اين اقليت قادرند براي حداکثري ها که کارمند و کارگر... هستند تصميم گيري کنند! اميدوارم آقاي رئيس جمهور براي همه مردم ايران باشند نه براي قشر خاص.
    3250021
    *
فقر فقط به موضوع مادي مرتبط نيست. فقر مي تواند فقر معنوي هم باشد. وقتي برخي مسئولان در فهم شهداي مدافع حرم و راه اين عاشقان حق که ضامن امنيت اين کشور هم هستند ناتوانند بايد به اين نتيجه رسيد که فقر سرتاپاي آنان را نيز گرفته است.
    17000936
    *
آقاي نجفي گفته بود تا وقتي حکم خود را از وزارت کشور نگيرم کارم را شروع نمي کنم! از ايشان سوال شود پس چطور در همان ساعات اوليه با هول و عجله مدير مسئول روزنامه همشهري را عزل و مدير جديدي براي آن برگزيديد؟! آن هم از يک حزب منحل شده در فتنه 88! از قديم گفته اند سالي که نکوست از بهارش پيداست
    64060912
    *
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي مگر قبل از برگزاري انتخابات از پنج برابر کردن يارانه نيازمندان نمي گفت. پس چرا حالا سکوت کرده است؟!
    27530918
    *
وضعيت پوشش هنجارشکني، روابط ناپسند و عدم نظارت بر اجاره ويلاها به معضل بزرگ در برخي از مناطق تفريحي شمال کشور به ويژه در تابستان تبديل شده است و گويا مسئولان امر درخواب زمستاني به سرمي برند! اين امر براي ساکنان و مسافران متدين و دلسوزان انقلاب در آن مناطق زجرآور است.
    95560912
    *
اوايل انقلاب با روحيه جهادي که در مسئولان جوان کشور بود هر سال به اندازه سه سال کار و پيشرفت صورت مي گرفت ولي حال برعکس شده است! علت آن هم دوري نحوه زندگي برخي مسئولان از فقرا و دنياگرايي آنان است.
    81800903
    *
آقاي عراقچي عضو تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان از سخنان زياده طلبانه طرف آمريکايي خود اظهار تعجب کرده است. عرض بنده اين است که تعجب ندارد. از ايشان و ديگر ديپلمات هاي کشورمان بايدتعجب کرد که همه چيز را به پاي اعتماد به دشمن قرباني کردند و امروز دست ايران خالي است.
    51620939
    *
لطفاً از فاجعه وعده استخدام نماينده مجلس توسط وزارت نفت نگذريد. توقف چنين ايده اي بايد به يک خواست ملي تبديل شود. نمايندگي بايد آن قدر فاقد سود مادي باشد که تنها شايستگان داوطلب شوند.
    27880937
    *
بر فرض هم که در مجلس خبرنگار و عکاس وجود نداشت تا آن افتضاح عکس سلفي گرفتن تعدادي از نمايندگان ليست اميد مجلس را زير سوال ببرد اين جماعت چگونه مي خواستند در نزد خداوند حاضر و ناظر پاسخگو باشند؟
    31040912
    *
آقاي وکيلي از نمايندگان مجلس در توجيه پست گرفتن هاي رانتي فرزندش که مديرعامل يک شرکت تجاري شده گفته، فرزندم فريب خورده است! چرا اين فريب خوردگي براي بچه هاي ما اتفاق نمي افتد؟!
    89020914
    *
مسئولان شرکت ملي گاز براساس يک تصميم غيرمنطقي مي خواهند تعدادي از نيروهاي ستادي خود را به ساختماني ناامن و فرسوده واقع در خيابان جمهوري که از شهرداري نيز اخطار گرفته منتقل کنند. لطفاً اطلاع رساني شود و نگذاريم فاجعه پلاسکو تکرار شود.
    61490901
    *
تقاطع خيابان خاوران، اتوبان امام علي فاقد هرگونه روشنايي است و در هنگام شب عبور عابرين براي گذر از عرض خيابان، موجب بروز حوادث ناگوار شده است. درضمن اين مسير فاقد حتي پل عابر پياده است. پيگيري اهالي تاکنون بي نتيجه بوده است. از مسئولين امر تقاضاي رسيدگي دارم.
    
سعيدي
    *
دستگاه A.T.M برخي بانک ها مثل بانک کشاورزي شعبه شريف آباد فقط چک پول پنجاه هزار توماني پرداخت مي کنند. چرا؟! چرا بانک مرکزي مشکل پول خرد را حل نمي کند؟!
    0471 - 0910
    *
از مسئولان بانک آينده درخواست مي شود به منظور سهولت کار مشتريان اين بانک شعبه بانکي در حد فاصل ميدان شهدا تا ميدان خراسان در خيابان 17 شهريور داير کنند.
    
محمدي