كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 مهر - 96
كيهان و خوانندگان
*چگونه برنامه هسته ای که نزدیک دودهه بطور مخفی دنبال می شد چون هدف پاسداران دست یابی به سلاح هسته ای بود ولی چون ازسوی مخالفین افشا شد موجب شد تاآرزوی دست یابی پاسداران به سلاح هسته ای نقش برآب شود . سپس عواقب تحریم ها وبحران اقتصادی وخلاصه برجام رادرپی داشته است  اما آنگونه که سربازجو شریعت نداری درپیام ساختگی وقلابی  مدعی شده  قدرت هسته ای یا همان دست یابی به سلاح هسته ای خواست ملت است:
 تمام نقشه و هدف غربي ها اين است که ملت ايران نتواند به قدرت هسته اي زمان گذشته خود برگردد. با اين حساب هيچ گاه تحريم ها را برنمي دارند. نبايد ساده انديشي کرد و فريب بازي هاي جديد آنان را خورد.

    * شهادت شهيد سرافراز حججي عزيز که حجتي از سوي خداوند حکيم و حليم براي ملت ما و ملت هاي تحت ستم بود بايد الگوي مديران و جوانان ما باشد او با اخلاص، بندگي و تقوا به وصال حضرت حق رسيد و رمز موفقيت هر انسان مومني همين ها است. اگر مجاهدت امثال اين شهيد عزيز نبود معلوم نبود کشور ما امروز چه وضعي داشت. خدا را به خاطر وجود چنين مردان مجاهد و مخلص و رهبر حکيم و فرزانه و هدايتگر و فرمانده جبهه مقاومت سپاس مي گوييم.
    قاسم شيخي- آران و بيدگل

    طاهائي- تهران

    * تحرکات خزنده صهيونيستي و آمريکايي در کردستان عراق تهديدي جدي براي مرزهاي کشورمان است. از مسئولان تقاضا دارم همان طور که سال ها براي حراست از کشور با دشمنان به خصوص داعش مبارزه کردند با تشکيلات موسوم به اقليم کردستان عراق که به نيابت از آمريکا و رژيم صهيونيستي که درصدد آشوبي تازه است برخوردي قاطع داشته باشند تا منطقه شاهد جنگ طولاني ديگري نباشد.

    0129021
    * بارزاني بعد از ايجاد فتنه، ادامه زندگي خود را در انگليس يا سرزمين هاي اشغالي فلسطين به سر خواهد برد و مردم کرد عراق را در آشوب تنها خواهد گذاشت.

    احمد نيازي- معلم از کردستان

    * رويکرد نشريات زنجيره اي نسبت به اقدامات خصمانه آمريکا همانند ارباب و رعيت است. اين نشريات به گونه اي تيتر مي زنند که انگار اقدامات ضد حقوق بشري آمريکا امري عادي است که از کدخدا انتظار مي رود!

    کشميري

    * مدعيان اصلاح طلبي با اينکه در اين دولت به قدرت رسيده اند ولي از الان براي انتخابات سال 1400 به فکر چاره انديشي افتاده اند. معني اين کار آنان اين است که از قدرت سير نمي شوند. براي اين جماعت مهم نيست که در اين سال ها گره از کار مردم باز مي شود يا خير؟

    72150915
    * نکند علت ناکارآمدي ديوان محاسبات زيرمجموعه مجلس شوراي اسلامي اين باشد که در اين دولت وزير نفت مشکل کار نمايندگان مجلس را در زمان پايان دوره نمايندگي آنان حل کرده است و به آنها وعده استخدام داده است.

    73990990
    * چرا رسانه ملي وظيفه روشنگري خود را در قالب برگزاري مناظره درباره وضعيت مديريت کشور، خالي کردن خزانه، خام فروشي در نفت، واردات بي رويه، قاچاق و... انجام نمي دهد؟ چرا رسانه ملي به جاي انجام رسالت خود، به دنبال راضي کردن جناح هاي سياسي است؟! چرا به جاي اينکه فريادگر مباني نظام و ارزش هاي انقلاب باشد و به بصيرت مردم بيفزايد گرفتار روزمرگي شده است.

    79770912
    * تا ماه رمضان يا محرم فرا مي رسد مايحتاج مردم را گران مي کنند. بنويسيد واردات گوشت در کشور دست کدام فرد صاحب ژن خوب است.

    63330911
    * تمام نقشه و هدف غربي ها اين است که ملت ايران نتواند به قدرت هسته اي زمان گذشته خود برگردد. با اين حساب هيچ گاه تحريم ها را برنمي دارند. نبايد ساده انديشي کرد و فريب بازي هاي جديد آنان را خورد.

    21380917
    * به نظرم علت عدم اعتراض دولت در کميسيون مشترک به نقض برجام عدم شفافيت متن مذاکره و کلمات دوپهلو و چند پهلو است که حضرات تازه پي برده اند.

    31040912
    * در گذشته وقتي دولتمردان وقت به حرف رهبري گوش فرادادند کشورهاي اروپايي براي مذاکره و بازگشت به ايران پيغام و پسغام فرستادند و اين ايران بود که شرط و شروط تعيين مي کرد ولي امروز دولت به انفعال افتاده است.

    73450912
    * دولتمردان در برجام بي جهت به اروپا دل نبندند. اروپايي ها در دشمني عليه ايران متحد آمريکا هستند.

    29070912
    * شبکه بين المللي خبر سيما اقدام به پخش اعترافات قاتل و متجاوز دختربچه اردبيلي کرد که بازتاب آن در جهان خوب نبود. هيچکدام از کشورها در شبکه برون مرزي خود چنين اخبار داخلي را پوشش گسترده نمي دهند.

    98390919
    * جريمه باشگاه پرسپوليس نبايد از جيب مردم پرداخت شود. دريافت کنندگان از نجومي بگيران و حرام خواران از بيت المال کم نبودند، حالا نوبت به باشگاه پرسپوليس رسيد تا از بيت المال مردم، جريمه حماقت يک عده را بپردازند! اين نوع رفتارها صحيح نيست.

    پازوکي

    * رانندگان تاکسي براي گرفتن برگه معاينه فني کپسول و گاز خودروي تاکسي بايد پروسه طولاني را طي کنند و حتي هزينه زيادي را براي دريافت برگه معاينه فني صرف کنند. با اين اوضاع آشفته و کم سود رانندگان تاکسي ورود سامانه هايي مثل اسنپ و تپسي به چرخه حمل و نقل مسافران مشکل را براي اين قشر زحمتکش دوچندان کرده است.

    3826021
    * سود سهام عدالت قرار بود تا آخر شهريور واريز شود پس چه شد قول دولت راستگويان؟

    08010915
    * اخيرا متوجه شده ايم دولت پول گاز مصرفي مشترکين با تعرفه فصل سرما را از آذرماه اعمال مي کند درحالي که سرما از آبان ماه شروع مي شود و قانون تعرفه گاز مخصوص فصل سرما از آبان ماه قابل اجرا است.

    اسحاقي

    * جاده قرچک به ورامين بسيار شلوغ و پرتردد و ترافيک خودروهاست. همچنين از دست اندازها هم رنج مي برد. مسئولين وزارت راه و شهرسازي به فکر جاده کمربندي باشند.

    91660919
    * بيمه معلم در پرداخت اصل پول (بعد از انصراف از بيمه سرمايه گذاري) شخص را کلافه مي کند واي به روزي که بخواهد جريمه يا مبالغ چند ده ميليوني پرداخت کند؟!

    17130915
    * از شهرداري رامسر براي آسفالت کوچه درياي نهم منشعب از بلوار کمربندي شهيد باهنر جنب پمپ بنزين تقاضاي مساعدت و همکاري داريم. اميدواريم رسيدگي شود.

    38780922
    * وزير محترم بهداشت، چرا نسبت به قهوه خانه هاي متعددي که در تهران افتتاح مي شوند واکنشي نشان نمي دهد؟ اگر سلامت جوانان حائز اهميت است بايد جلوي عوامل مشوق و ترويج دهنده استعمال دخانيات را گرفت.

    9255021
    * فيلم سازان و برنامه سازان صدا و سيما متوجه باشند که قرار است ارزش هاي متعالي اسلامي و انساني در متن و سوژه هاي فيلم ها و سريال ها و برنامه ها گنجانده شود و مردم و جامعه را به سوي سعادت و کمال سوق دهد و اگر غير اين باشد فردا بايد پاسخگوي عمر تلف شده و يا احيانا به انحراف رفته مخاطبان باشند.

    62630938