سخنان ترامپ در سازمان ملل غیرحقوقی و احمقانه بود

 سردار صفوی:
سخنان ترامپ در سازمان ملل غیرحقوقی و احمقانه بود 30شهریور-96
نگاه رئیس گزمکان قبلی سپاه پاسداران بکنید و لهجه اش را مقایسه کنید با افشاگری ترامپ در سازمان ملل  که ناشی از عملکرد جنگی- موشکی –تهدیدآمیز پاسداران  است تا معنی ومفهوم احمق و  گفتار احمقانه بیشتر برجسته شود.
سمنان - ایرنا - مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت : سخنرانی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، در سازمان ملل، غیرحقوقی و ابلهانه بود.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی روز پنجشنبه در حاشیه دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان، به خبرنگار ایرنا گفت : سخنان ابلهانه، دروغگویی های بزرگ و مطالب غیرحقوقی که در بین سران 193 کشور جهان و در مقابل انظار چند میلیاردی مردم جهان، نشان داد ترامپ به هیچ یک از قراردادهای بین‌المللی از جمله برجام که توافق بین چند کشور بزرگ دنیاست، پایبند نیست.
وی اظهارداشت : ترامپ رییس جمهوری آمریکا، ایران اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم کرد، در حالی که همه مردم جهان می‌دانند حمایت از تروریست‌های فعلی یعنی داعش، جبهه‌النصره و چه جریان‌های نفاق در ایران و چه حمایت از دولت تروریست صهیونیسم یا حمایت از جنگ‌طلبی برخی کشورهای عربی، از سوی آمریکا بوده است و قرارداد 400 میلیارد دلاری تسلیحاتی با عربستان صعودی به آمریکا بازمی‌گردد نه ایران اسلامی.
صفوی تاکید کرد : خود مردم ایالات متحده آمریکا آگاه هستند که احمق‌ترین و منفورترین رییس جمهور آمریکا، رییس جمهور فعلی آمریکاست.
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا یادآور شد : تصورم این است که مردم آمریکا چهار سال ریاست جمهوری ترامپ را تحمل نمی‌کنند و قبل از چهار سال، این آدم دیوانه ممکن است سرنگون شود.
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سخنران اصلی دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان است.
از استان سمنان در دوران دفاع مقدس یک پزشک، 6 پزشکیار و بهیار، 53 امدادگر، 18 راننده آمبولانس و حمل مجروحان و 18 بهداشتیار و نیروی بهداشت و درمان به مقام شهادت نایل آمدند.
استان سمنان سه هزار شهید و بیشتر از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب کرد.
6103/6026
*
خبرنگار: مصطفی دهقان. انتشار دهنده: جانعلی فتحی