مواضع ایران در منطقه، مساله برجام و سیاست های بین المللی مورد اتفاق همه کشورهاست

 روحانی پس از بازگشت از نیویورک:
مواضع ایران در منطقه، مساله برجام و سیاست های بین المللی مورد اتفاق همه کشورهاست   30شهریور-96
روحانی تاپایش به تهران رسید برای اینکه پیام به   منتقدانش به خصوص رئیس گزمکان  سپاه محمدعلی جعفری و خامنه ای و... داده باشد واز برجام دفاع کرده باشد مدعی شده مواضع رژیم قرون و سطایی ولایت  فقیه  در منطقه و مساله برجام و سیاست های بین المللی مورد اتفاق همه کشورهاست. گویا آمریکا جزو همه کشورها نیست وهم کشورهاهم موافق جنگ افروزی پاسداران درسوریه وعراق و یمن هستند.
تهران-ایرنا- رییس جمهوری گفت: جلسه امسال سازمان ملل نشان می دهد که مواضع ایران هم در منطقه، مساله برجام و سیاست های بین المللی و هم در زمینه پیشرفت و روابط اقتصادی ایران و جهان مورد اتفاق نظر همه کشورهاست.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه پس از بازگشت از نیویورک در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران درباره دستاورد این سفر افزود: فکر می کنم جلسه امسال سازمان ملل، نسبت به سال های قبل هم که شرکت می کردیم متفاوت بود، این جلسه فرصتی است تا صدای مردم به گوش جهانیان برسد.
وی افزود: در جلسه ای که سازمان همکاری های اسلامی برای میانمار گذاشته بود، عده ای از سران کشورهای اسلامی در سطح روسا و وزیران شرکت کرده بودند که جلسه خوبی بود.
روحانی گفت: جلسه با مدیران مسوول رسانه ها، مقامات سیاسی، اندیشکده ها، رهبران مسلمان، ایرانیان مقیم آمریکا و مصاحبه هایی که صورت گرفت و همچنین ملاقات های فراوان با کشورهای مختلف، جای خود محفوظ است.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**1053 خبرنگار: حمید شریفی کیا*انتشار: محتشمی پور