نامه‌ها وصدای شما

شرکت واحد؛ خودروی زندانیان!؟
تبلیغات رنگارنگ روی شیشه‌ها و بدنه بیرونی اتوبوس‌های شرکت واحد، این وسیله نقلیه عمومی را شبیه خودروهای زندانیان کرده و از طرفی دید مسافران هم کاهش یافته است که گاهی امکان خواندن نام ایستگاه مقصد وجود ندارد!
در خط بی‌آرتی پایانه غرب به پایانه شرق و تجریش – راه‌آهن که مسافت‌های طولانی‌تری دارند، این مسئله آشکارتر است. ضمناً توری که روی شیشه‌ها نصب شده امکان دید را کاملاً از بین برده است.
مسافر همیشگی بی‌آرتی - تهران
فساد اداری
دادستان کل کشور اخیراً از وجود 6 هزار ویلای غیرقانونی در جنگل ناهارخوران گرگان خبر داده است! حال این سوال پیش می‌آید که آیا مسئولان وقت که چنین اجازه‌هایی را داده‌اند نباید محاکمه شوند؟ به نظر من به عنوان یک شهروند تمامی مشکلات ما از فساد اداری نشات می‌گیرد و هر اتفاقی که می‌افتد نهایتاً به یک یا چند اداره ختم می‌شود.
باید با فساد اداری به شدت برخورد کرد.
یک شهروند تهرانی

توسلی از تهران: چرا هنگام ساخت ایستگاه‌های مترو به احداث سرویس‌ بهداشتی توجهی نشده است؟ کودکان و سالمندان شرایط خاص دارند و بهتر است این موضوع در آینده برای ایستگاه‌ها در نظر گرفته شود.
*
یک شهروند تهرانی: با پول توریست‌های ایرانی تمامی سواحل ترکیه آباد شد، حالا نوبت ارمنستان، گرجستان و آذربایجان است! جزیره زیبای کیش خودمان با آن همه زیبایی دچار رکود شده که بسیار ناراحت کننده است.
*
ناصری از قصرشیرین: به وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد می‌کنم با جدیت و در سطح کشور، کشاورزان را به استفاده از کود بیولوژیک ترغیب کنند تا سلامت جامعه به کلی از دست نرود. تاخیر در این امر مهم جایز نیست و فردا حتماً دیر خواهد بود.
*
مصطفوی از تهران: نبود پل عابر پیاده یا زیرگذر روبروی مترو ابن سینا در خیابان پیروزی، عبور از خیابان را برای عابران سخت و خطرناک کرده است. لطفاً تذکر بدهید تا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.