دو مصدوم در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ازادگان


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد چندین دستگاه در اتوبان ازادگان خبر داد و گفت: حال دو مصدوم این حادثه به شدت بدحال گزارش شده است.
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این تصادف گفت: ساعت 4 بامداد برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان کمی پایین‌تر از اتوبان کرج به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.
او با بیان اینکه 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام می‌شوند، تصریح کرد: در محل حادثه سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو پرشیا با هم برخورد کرده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خودرو سمند و پرشیا بر اثر شدت برخورد کاملا متلاشی شده و راننده خودروی پرشیا که خانم جوانی بود و راننده سمند که مرد جوانی بود، داخل خودروهای ویران شده خود محبوس شده بودند.
ملکی تصریح کرد: به کمک پلیس راهور مسیر مسدود و آتش‌نشانان با سرعت عملیات را روی هر دو خودرو آغاز کردند و با تجهیزات هیدرولیکی هر دو راننده را خارج کردند. هر دو راننده به شدت آسیب دیده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

او ادامه داد: چند متر پایین‌تر از این سانحه تصادف سه دستگاه خودروی دیگر شامل دو دستگاه پرشیا و یک دستگاه سمند هم که سرعت کمتری داشتند با هم برخورد کرده بودند و خوشبختانه آن حادثه مورد مصدومیت نداشت و فقط خسارت مالی بر جا گذاشته بود خودروها به حاشیه بزرگراه منتقل و با حضور عوامل خدمات شهری شهرداری تهران بزرگراه پاکسازی و توسط عوامل پلیس راهور معبر بازگشایی شد و این عملیات در ساعت 5:40 دقیقه به پایان رسید.