نامه‌ها و صدای شما

 مردم آزاری آشکار
این برچسب‌های لوله‌بازکنی و چاه بازکنی را به در و دیوار و پنجره و حتی پلاک‌های ثبتی می‌چسبانند و منظره زشتی به وجود می‌آورند. چرا شهرداری و قوه قضاییه یک اقدام اساسی در این رابطه انجام نمی‌دهند، این یک مردم آزاری آشکار است؟
یک شهروند تهرانی
دعوت نکردن گردشگران به ایران!طی ماه گذشته چند میهمان خارجی به ایران داشتم که آنها را برای سیاحت و نشان دادن مناطق مختلف کشورمان به کنار سواحل شمال بردم ولی آنجا متاسفانه آنقدر آشغال و کثیف بود که اسباب خجالت ما شد و جالب اینکه خودشان تا آنجا که در توانشان بود اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها می‌کردند ولی سطل‌های بزرگ زباله هم آنچنان پر و سر ریز شده بودند که گویا یک ماه آنها را تخلیه نکرده‌اند. وقتی علت را جویا شدیم گفتند این منطقه آزاد است و زیر نظر شهرداری نیست! به نظر من برای حفظ آبرو هم که شده باید از هیچ توریستی دعوت نکنیم که به ایران بیایند.یک شهروند تهرانی
 *کلهر از بومهن: به جاده قدیم جاجرود با توجه به راه‌اندازی آزادراه جدید پردیس، توجهی نمی‌شود و نیاز به رسیدگی دارد. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان ذیربط برسانید.
*
آقایی از تهران: سازمان آب بعد از تخریب زمین در خیابان ماهان واقع در منطقه 19 تهران، بعد از اتمام کار مکان‌های موردنظر را به درستی پر نکرد و باعث ایجاد مشکلاتی برای رهگذران شده است.
*
کرمی از تهران:‌ چرا ماموران سد معبر شهرداری، دستفروشان میدان ولی‌عصر را که چهره این خیابان و میدان را مخدوش کرده اند، جمع‌آوری نمی‌کند؟
*
روحی از اسلامشهر: اتوبان الغدیر اسلامشهر که به دارالسلام ختم می‌شود، پل هوایی ندارد و همین امر خطرات زیادی برای عابران در پی دارد. تذکر بدهید تا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
*
شیرزادی از تهران: توقف وانت‌بارها در خیابان امین تهرانپارس موجب ترافیک‌های سنگین می‌شود. به شهرداری منطقه بگویید تا بررسی کند.