كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 آذر -96
كيهان و خوانندگان
4 دهه است عوامفریبان جونمای گندم فروشی کرده و تاتوانسته اند مردم را سرکیسه وغارت کرده وسفره ها وجیب های شان را خالی نموده اند .ولی سربازجو شریعت نداری ار زیش بریده پیوند سبیل کرده است  چون برای رد گم کردن  واقعیت وبهانه برای یقه گیری  از دولت دلسوز مردم محروم شده است. برایا ینکه در پیام دروغ وساختگی دراوین نامه اش چنین دلسوز مردم دل خوش شده   شده است که نمی دانند نانوایان  به جای گرانی نان  کمیت نان را  کم  می کنند یا کم فروشی می کنند:
مردم دلشان خوش است که دولت قيمت نان را به حالت قبل برگرداند، در حالي که نانوا مجبور شده به خاطر افزايش هزينه ها با کم کردن وزن نان ها به کم فروشي مبادرت ورزد.لواش 40 گرم، تافتون 70 گرم و بربري و سنگک 100 گرم از وزن شان کاهش يافت. در ضمن چرا برخي اين قدر توي سر توليدات داخلي مي زنند؟ نانوايي در افسريه با همين آرد داخلي بهترين نان را به دست مشتري مي دهد.

    * باز هم همه چيز گل و بلبل و خبرهاي ضد و نقيض از زبان رياست قوه مجريه. گفتند قرار نيست برجام مشکلات بانکي و اقتصادي را برطرف نمايد! در حالي که قرار بود مشکل آب و هوا را هم حل کند. گفتند اشتغال در دولت دهم (سال 91) صفر بوده است! حتما چند صدهزار مسکن مهر را فرشته ها ساخته اند و نيروي انساني در آنها به کار نرفته است. گفتند برجام ادامه پيدا خواهد کرد و ما با همکاري اروپا کار را تمام مي کنيم! اروپايي که خباثت خود را پنهان نکرده است و ماهيت روباه صفتي اش بر همگان پيداست.
    
نيکنام
    * 
گزارش 100 روزه آقاي رئيس جمهور که با سوال هاي گزينش شده از قبل ارائه بشود يکطرفه است و به درد ملت نخواهد خورد.
    21380917
    * 
چرا عده اي دل سپرده به آمريکا اين قدر از نابودي تکفيري هاي داعش احساس ناراحتي مي کنند؟ و چرا با رسانه هاي هم جهت با وحوش داعشي برخوردي صورت نمي گيرد؟ تا کي مطبوعات و رسانه هايي که به پايگاه دشمن تبديل شده اند قرار است از بودجه بيت المال ارتزاق کنند و عليه ملت خود و همراه دشمن ملت به عقده گشايي مشغول باشند؟! درود خداوند بر سردار قهرمان سليماني که فقط به شعار بسنده نکرد بلکه در جبهه هاي مختلف عراق و سوريه شعار را با عمل صالح فداکارانه تحقق بخشيد.
    35080990 
و 00490911
    * 
تضعيف اقتدار نظامي کشور از هدف اصلي آمريکا در تحميل قانون FATF مي باشد و چنانچه مسئولان زير بار اين ننگ بروند ناامني کشور را تهديد خواهد کرد.
    54110918
    * 
چند سالي بود که سخنان حيات بخش امام راحل کمتر از تلويزيون پخش مي شد که اخيرا مسئولان رسانه ملي کمي در جهت جبران مافات برآمده اند و الحمدلله سخنان و فرمايشات امام عزيز پخش مي شود. تمام سخنان معظم له، همچون داروي حيات بخشي است که به انسان حيات جاودانه مي دهد و تمام رموز حيات جمهوري اسلامي در کلام امام به وضوح آشکار است. ان شاءالله که شاهد تداوم و بيشتر شدن توجه به رهنمودهاي امام(ره) باشيم.
    
حسين بهبودي
    * 
اميدواريم پس از حضور رهبر معظم انقلاب در منطقه زلزله زده کرمانشاه زندگي زلزله زدگان در اين فصل سرما سر و سامان پيدا کند و دولتمردان با احساس مسئوليت بيشتري به ارائه خدمات بپردازند.
    16480915
    * 
بنده جوشکار هستم و اعلام آمادگي مي کنم که مدت چند ماه به صورت رايگان در کار خانه سازي براي زلزله زدگان فعاليت بکنم.
    59540919
    * 
به مسئولان دولتي توصيه مي کنم براي احساس مشکلات و درد مردم زلزله زده لطفا ابتدا مواظب باشند با کفش وارد چادرهاي زندگي مردم نشوند و در استانداري گرم و نرم کرمانشاه نيز جلسه تشکيل ندهند، بلکه همان چادرها را محل تشکيل جلسه خود قرار دهند و يک شب را مهمان همان چادرهاي مردم باشند تا بيشتر با درد و رنجشان آشنا شوند نه اينکه به خاطر حضورشان بر هزينه هاي آنها نيز بيفزايند.
    95900914
    * 
پيشنهاد مي شود چند مستندساز پا به پاي نيروهاي مردمي و آتش به اختياري که در اماکن زلزله زده کرمانشاه مشغول به خدمت هستند حضور داشته باشند و اين خدمات را ثبت و ضبط کنند.
    79770912
    * 
برجام هسته اي چه گلي بر سر کشور و مردم زده که عوامل واداده در مقابل آمريکا صحبت از برجام منطقه اي و برجام بانکي مي کنند. سخت نگران مجلس و رئيس اين قوه هستيم که مبادا اين برجام ها را نيز در کمتر از 20 دقيقه به تصويب برسانند و مانند تصويب برجام هسته اي ملت را در مقابل عمل انجام شده خسارت محض هاي جديد و خطرناک تر قرار بدهند.
    
روشنايي
    * 
اصلاح طلبان صحبت از تفاهم و معامله با رئيس مجلس مي کنند. يحتمل انتظارشان اين است که آقاي علي لاريجاني براي جلب آراي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري دور آينده برجام هاي تحميلي بعدي مانند کنوانسيون مبارزه با تروريسم(بخوانيد تحريم سپاه) را در کمتر از 20 دقيقه به تصويب برساند.
    31040912
    * 
رئيس و نمايندگان مجلس نکند مثل بلايي که در ماجراي برجام ظرف 20 دقيقه بر سر کشور آوردند با تصويب FATF ملت و نظام را مجددا با چالش ديگري روبه رو کنند. خدا را در نظر بگيريد و به نصايح پدرانه و خيرخواهانه امين و ديده بان حکيم و فرزانه انقلاب و رهنمودهاي امام راحل(ره) بيش از گذشته توجه کنيد و آخرت جاويد خود را به دنيايي که فاني است مفروشيد.
    41140913 
و 39490912
    * 
وزير خارجه کشورمان در سال 94 گفت: راه حل سوريه از طريق نظامي يک رويا است. اگر تعيين سرنوشت اين کشور مثل هسته اي به اين آقايان واگذار شده بود وضعيتي به مراتب بدتر از برجام رقم مي خورد و اکنون سروکار زن و بچه مردم ايران با حيوانات وحشي موسوم به داعش بود.
    
سوري از تهران
    * 
امروز آناني منزوي شده اند که صحبت از مذاکره با داعش مي کردند و برجام را دستاورد بزرگ مي دانستند.
    
کشميري- پاکدشت
    * 
رزمندگان مدافع حرم با بصيرت، هجرت و جهاد کارهاي نشدني را شدني کردند. اين نيروهاي مخلص آتش به اختيار مي توانند در امر مهم و حياتي تغيير فضاي فرهنگي در عرصه هاي ساخت فيلم، مستند و فضاي مجازي نيز نشدني ها را شدني کنند.
    
عباسي
    * 
مردم دلشان خوش است که دولت قيمت نان را به حالت قبل برگرداند، در حالي که نانوا مجبور شده به خاطر افزايش هزينه ها با کم کردن وزن نان ها به کم فروشي مبادرت ورزد.لواش 40 گرم، تافتون 70 گرم و بربري و سنگک 100 گرم از وزن شان کاهش يافت. در ضمن چرا برخي اين قدر توي سر توليدات داخلي مي زنند؟ نانوايي در افسريه با همين آرد داخلي بهترين نان را به دست مشتري مي دهد.
    
اسدي
    * 
اگر دستگاه قضايي با مفسدين اقتصادي برخورد انقلابي نمايند، روح اميد در جامعه به ويژه در بين نسل جوان زنده مي شود.
    
طوراني- جانباز
    * 
تا قبل از برگزاري انتخابات مي گفتند مي خواهيم زنان که نيمي از جامعه اند را به ورزشگاه هاي مردانه ببريم و حالا پس از انتخابات مردان خارجي را با روسري به ورزشگاه هاي زنانه مي برند!
    
عسگري
    * 
وزير محترم صنعت و تجارت، اخيرا دستور بازرسي کامل و دقيق کالاهاي وارداتي در شهرهاي مرزي و ساحلي را ابلاغ کرد. انتظار ويژه مي رود با اجراي اين دستور، ريشه قاچاق کالا و عناصر قاچاقچي داخلي و خارجي خشکيده شود، اين اولين پيش نياز حرکت به سوي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و بروز آثار مثبت فراوان آن در جامعه اسلامي است.
    62630938
    * 
چنانچه صحبت هاي روحاني مبارز يمني که در برنامه 57 يکشنبه شب شبکه 5 سيما پخش شد از شبکه هاي ديگر رسانه ملي بازپخش بشود کمک هاي مردمي زيادي براي ملت مظلوم و مسلمان يمن جمع آوري و ارسال خواهد شد.
    31140912
    * 
الان شرايط يمن مثل غزه و بلکه هم بدتر از آن است. چرا ايران براي شکستن محاصره اين کشور مظلوم و مسلمان اقدامي انجام نمي دهد؟
    04760915
    * 
چطور مردم باور کنند وقتي دولت مي گويد شرايط زندگي مردم زلزله زده را بهتر خواهد کرد در حالي که در شرايط عادي هيچ تدبير موثري براي رفع مشکل بيکاري، فقر و معيشت مردم نداشته است؟
    
حسين طاهري- بيرجند
    * 
قدرت مستاجران براي تامين مسکن شان به پايين تر از هميشه رسيده است و اجاره هاي مسکن در غفلت و نظارت مسئولان چند برابر شده است اکثر مستاجران از اقشار کم درآمد و کارگر هستند چرا دولت تا به حال براي اين قشر حداکثري در جامعه برنامه اي نداشته است. بي عملي و اکتفا به نفي کارهاي ديگران مشکل مسکن مردم را حل نمي کند. کي مي خواهند اين را متوجه شوند؟!
    17000936
    * 
براي رفع مشکل آب روستاهاي منابع جزيره قشم طرح احداث 2 نيروگاه و آب شيرين کن که همزمان آب شيرين و برق توليد شود در دولت نهم تصويب و بودجه آن نيز اختصاص داده شد. پس از سال ها توقف اين طرح گويا قرار است فقط پروژه نيروگاه اجرايي بشود و طرح آب شيرين کن حذف گرديده است. در حالي که نياز منطقه آب شيرين مي باشد.
    48540914