مناطق زلزله‌زده با اقدامات جهادی به وضعیت عادی باز می‌گردد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
مناطق زلزله‌زده با اقدامات جهادی به وضعیت عادی باز می‌گردد 11 آذر-96
شعار تبلیغاتی پوچ سرخرمنی وضعیت عادی مناظق زلزله زده با اقدامات جهادی داده شده است .چون هدف دوختن کیسه های گشاد برای قرارگاه خاتم پاسداران می باشد تابادریافت بودجه هایب سیار کلان ازد ولت طرح مدل بسازو بی ا نداز مسکن مهر تحویل دهد.
رضایی کرمانشاه
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: با توجه به عمق فاجعه بازگرداندن مناطق زلزله زده به وضعیت عادی کار بسیار سنگینی است و باید با تدبیر و همت و اقدام جهادگونه ضایعه سنگین زلزله را جبران کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما عصر امروز در نشست با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از خیرین کشور و استان اظهار داشت: اکنون کانکس مورد مناسبی برای اسکان موقت مردم زلزله‌زده است و باید برای اسکان دائم این عزیزان و برگرداندن این عزیزان به زندگی عادی برنامه‌ریزی و تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: مردم مناطق زلزله‌زده شغل، دام و سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند و بازپرداخت اقساط وامهای قبلی و جدید برای آنان بسیار مشکل است و باید دولت در این مورد تدابیر لازم را اتخاذ کند.
وی با تقدیر از کمکهای همه مردم عزیز ایران اسلامی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه گفت: اگر کمکهای مردمی نبود امدادرسانی به زلزله‌زدگان بسیار دشوارتر و شاید غیرممکن بود و  سیره علما و مراجع عظام تقلید و مومنین از قدیم هم این بوده است که به نیازمندان و ضعفا کمک کنند و بزرگان ما بالاترین مستحب را خدمت به مردم می‌دانند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تشریح وضعیت  امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده استان گفت: امکانات و خدمات  خوبی در این مناطق انجام شده است ولی هنوز مشکلات مردم بسیار زیاد است و مهمترین مسئله این است که مردم به زندگی عادی خود برگردند.
محسن رضایی افزود: مردمی که خانه و زندگی و بعضی هم شغل و درآمد خود را از دست داده‌اند قادر به بازپرداخت وام برای ساخت مسکن و سرپناه خود نیستند و باید فکری کرد و حضور خیرین بسیار حائز اهمیت است.