نباید این میزان افراد بیکار در جامعه وجود داشته باشد؛ مردم از بی‌توجهی مسئولان گله دارند

امام جمعه موقت اصفهان:

نباید این میزان افراد بیکار در جامعه وجود داشته باشد؛ مردم از بی‌توجهی مسئولان گله دارند10 آذر – 96

 اگر این امام جمعه اصفهان که وانموده  کرده نگران رشد بیکاری و  دلسوز بی کاران است . واقعاً سیاه نمایی نکرده  چرا نگفته است برای چه پاسداران برای سیاست موشکی وجنگ افروزی برون مرزی شان تقاضای افزایش بودجه های نجومی می کنند . از طرف دیگر باسیاست مخالفت با برجام با طعم ضدآمریکایی اجازه تضمین سرمایه گذاری خارجی درکشور نمی دهند تا موجب ایجاد  اشتغال وکاهش آمار بیکاری نشود؟

مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان گفت: همچنان مردم از بی‌توجهی مسئولان گله دارند و نباید تا این میزان افراد بیکار در جامعه وجود داشته باشد، بنابراین نمایندگان در قبال این مشکلات مسئولیت شدید دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: امروز مشکل کم‌آبی و قطع نزول باران به دلیل آن است که تقوا در جامعه کمرنگ شده و خداوند می‌گوید اگر تقوا پیشه کنید درهای رحمت به روی شما باز می‌شود.
وی افزود: در شرایط کم‌آبی و خشکسالی باید نماز باران خواند و بسیاری از علما زمانی که خشکسالی پیش می‌آمد، نماز استغاثه می‌خواندند و امسال نیز همچون سال گذشته باید در اصفهان نماز استغاثه بخوانیم تا ان‌شالله درهای رحمت خداوند باز شود.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به میلاد رسول اکرم (ص) گفت: پیروزی پیامبر (ص) در دنیای کفر و شرک معجزه بود و او یک تنه مقابله کفار ایستاد و 3 سال محبوس و زندانی بود و همه مشکلات را پشت‌سر گذاشت. پیامبری که درس نخوانده بود همه علوم به او تا قیامت داده شد، او گفت من شهر علم هستم و علی باب آن شهر است.
وی با اشاره به آغاز هفته وحدت بیان کرد: امروز به روایت اهل تسنن میلاد پیامبر اکرم (ص) و به نوعی آغاز هفته وحدت است،  هفته وحدت به معنای وحدت اتحاد است.
میردامادی به روز مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید مراقب باشند و به خون شهدا خیانت نکنند، آن‌ها باید بدانند که در برابر خون شهدای مظلوم مسئول هستند.
وی با اشاره به مشکل اشتغال در جامعه اظهار‌ داشت: همچنان مردم از بی‌توجهی مسئولان گله دارند و نباید تا این میزان افراد بیکار در جامعه وجود داشته باشد، بنابراین نمایندگان در قبال این مشکلات مسئولیت شدید دارند. نمایندگان مجلس باید به سیره آیت‌الله مدرس توجه کنند.
خطیب جمعه اصفهان خطاب به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: 12 آذر روز قانون اساسی است و این جریان را دکتر بهشتی کلید زد، امروز بعضی زمزمه قانون اساسی را دارند در حالی که این‌ها تفسیر بی‌جاست و قانون اساسی ما کامل است.