پیشرفت صنعت هسته‌ای و موشکی مدیون پایبندی کارشناسان به اسلام و انقلاب بود

عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران:

پیشرفت صنعت هسته‌ای و موشکی مدیون پایبندی کارشناسان به اسلام و انقلاب بود  4دی-96

گرچه سانسور شده تاگفته شود شرایط بحران اقتصادی ورشد بیکاری وفقر وگرانی و کسری بودجه و کاهش بودجه های خدماتی و.... کنونی  ناشی از صنعت مشترک برنامه هسته ای وموشکی وجنگ افروزی برون مرزی پاسداران و دانش گندهای همکار وتحریم ها است که مورد حمایت وپشتیبانی شدید خامنه ای قرار  داشته است .

باقری

عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: پیشرفت صنعت هسته‌ای و موشکی مدیون پایبندی کارشناسان به اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، علی باقری در نشست بصیرتی که در گلزار شهدای گمنام ورامین و به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌اللّه 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: برخی تلاش دارند تا واقعیت 9 دی را در حد یک نزاع انتخاباتی بین دو نامزد پایین بیاورند، که اگر بخواهیم اینگونه نگاه کنیم در واقع جفا و یا تجاهلی نسبت فتنه شده است. وقتی امام(ره) انقلاب را شروع کردند، ورود دین در حاکمیت را به‌عنوان یک گزاره اساسی در حرکت خود انتخاب کردند. 
عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با اشاره به بهانه‌تراشی‌های برخی افراد برای جدایی دین از حاکمیت خاطرنشان کرد: پس از امضاء قطعنامه 598 کم‌کم غربی‌ها وارد کشور شدند که چرخ توسعه را به حرکت در بیاورند و در همین زمان و حدود 6 ماه پس از آتش‌بس، یکباره امام(ره) حکم اعدام سلمان رشدی را صادر کرد و در مقابل هم انگلیس مقابله به‌مثل کرده و روابط خود را با ایران محدود کرد، برای همین هم عده‌ای می‌گویند باید دین از حاکمیت جدا شود تا دچار چنین مسائلی نشویم.
وی تصریح کرد: ما پس از انقلاب پیشرفت‌های بسیاری داشتیم، و این مسئله مانند روز روشن است و نشانه آن هم مشکلاتی است که دشمنان ما برای ما ایجاد می‌کنند، به‌ویژه در بحث هسته‌ای و موشکی که دو عرصه مهّم و حساس هستند پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم و دلیل این پیشرفت این است کسانی که در این دو حوزه فعالیت می‌کردند پایبندی بسیاری به ارزش‌های دین و انقلاب داشته و دارند، ما امثال شهید طهرانی‌مقدم، علی‌محمدی و شهریاری را داشتیم که اعتقاد راسخی به این انقلاب داشتند.
باقری با بیان اینکه 9دی در امتداد 22 بهمن 57 بود، عنوان کرد: همانطور که امام(ره) فرمودند که مردم ما افضل از مردم زمان حضرت رسول(ص) هستند، مردم ما در این روز برخلاف زمان پیامبر اکرم(ص)، برخلاف زمان امام حسن(ع) و امام حسین(ع)در مقابل جریان نفاق ایستادند و در جریان 9 دی این موضوع کاملاً بر همگان روشن شد.
عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: اگر هر کسی براساس مسئولیت خود وارد میدان شود و به وحدت و مسیر ایمان اعتقاد داشته باشد، برکت و نصرت خداوند هم نازل می‌شود و آن حرکت هم به پیروزی می‌رسد، حتی اگر دشمنان ما هم بسیار باشند با تعداد اندک پیروز می‌شویم.