رضايي در جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام: منظومه جامع سياست هاي كلي نظام در مجمع تشخيص تدوين مي شود

رضايي در جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام: منظومه جامع سياست هاي كلي نظام در مجمع تشخيص تدوين مي شود  3 دی -96
چون رئیس دکوری مجمع مصلحت نظام حایگزین رفسنجانی حذف شده به جای اینکه همچون کودکان سرطانی یزدی  به قم یا حرم امام رضا برای درمان وشفا برود ترجیح داده عازم فرنگ برای درمان شود فرصتی برای سبزعلی خان رضایی پیش آمده تا کرکری  ولغز خوانی کند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: براي تحقق دستور مقام معظم رهبري در پيوست حکم که انسجام و کارآمدي سياست هاي کلي را دنبال مي کند، ايجاد منظومه اي جامع در دستور کار مجمع قرار گرفته است.
    مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح شنبه دوم دي ماه با حضور اکثريت اعضاء تشکيل جلسه داد.

    در ابتداي اين جلسه آيت الله موحدي کرماني که رياست اين جلسه را برعهده داشت، با محکوم کردن اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمريکا به قدس شريف ابراز اميدواري کرد، اين اقدام که با مخالفت جهاني هم مواجه شده است، مقدمه سقوط نظام استکباري و رژيم اشغالگر قدس باشد. وي همچنين با اشاره به موضوع آلودگي هوا در هفته گذشته و مشکلات فراوان پيش آمده براي مردم، بر تلاش جدي و برنامه ريزي موثر براي رفع اين معضل تاکيد کرد.

    آيت الله موحدي کرماني استفاده از تجارب و اقدامات انجام شده در برخي کشورهاي جهان براي مقابله با آلودگي هوا را ضروري دانست و گفت: اقداماتي از قبيل توليد باران مصنوعي و تصفيه هوا مي بايست در دستور کار جدي مسئولان امر قرار گيرد. وي با بيان آياتي از قرآن کريم، الگو شدن براي ساير انسان ها را شان مومنان دانست و بيان داشت: جامعه اسلامي در همه عرصه ها مي بايست الگوي موفقيت و کارآمدي باشد و اينکه در رفع معضلات و مشکلات، مديريت کشور دچار انفعال باشد، مناسب نيست و ضرورت دارد اقدامات راهگشا به سرعت اجرايي شود. در ادامه محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه مطالعه و بررسي سياست هاي کلي در دستور کار کميسيون هاي مجمع قرار دارد، افزود: براي تحقق دستور مقام معظم رهبري در پيوست حکم که انسجام و کارآمدي سياست هاي کلي را دنبال مي کند، ايجاد منظومه اي جامع در دستور کار مجمع قرار گرفته است. به گزارش فارس، در ادامه جلسه رئيس کميسيون امور زيربنايي و توليدي گزارشي از نتايج بررسي سياست هاي کلي بخش هاي صنعت، معدن، آب، منابع طبيعي و کشاورزي ارائه کرد.