نامه‌ها وصدای شما

تا پول ندهید از گاز خبری نیست!؟
اخیراً روستای «دیزین کلا» بخش چمستان استان مازندران گازکشی شده که جای تقدیر دارد، ولی متاسفانه از سوی دهیاری اعلام شده هر خانوار باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزارتومان پرداخت کند تا از این نعمت الهی (گاز) بهره‌مند شود. به بخشداری هم گفتیم اهالی توان پرداخت این مبلغ را ندارند، در جواب گفته شد «خودیاری» است و اگر گاز می‌خواهید باید پرداخت کنید! خواستم بگویم مردم کشاورز مستضعف منطقه از این موضوع ناراضی و ناراحت هستند. هرطور صلاح می‌دانید موضوع را انعکاس دهید. ضمناً در جاده «چمستان – لاویج» شیب تندی وجود دارد که با توجه به سرازیر بودن آب چشمه در این جاده، تصادفات زیادی رُخ می‌دهد که مسئولان اداره راه، موضوع را رسیدگی کنند.
از اهالی روستای دیزین کلا - استان مازندران

*جعفری از اردبیل: از دولت تدبیر و امید درخواست می‌شود باتوجه به هزینه بالای درمان سرطان و بیماران سرطانی و مشکلات عدیده آنان، حمایت بیشتری از این افراد کند.
*
یک بازنشسته فرهنگی از تهران: چرا قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی سازمان برنامه و بودجه اعمال نمی‌شود؟
*
رفیع‌زاده از بروجن: شبکه تلویزیونی تماشا در شهر بروجن در استان چهارمحال‌ و بختیاری فاقد سیگنال می‌باشد و شهروندان این شهر از تماشای این شبکه محروم هستند. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان ذیربط برسانید شاید رسیدگی شود.
*
توکلی از کرج: وضعیت خوابگاه تامین اجتماعی واقع در میدان آزادی نامناسب است و نیاز به مرمت و بازسازی دارد.
*
اسماعیل حسینی از تهران: پیشنهاد می‌کنم دولت تمهیداتی در نظر بگیرد که طی آن کسانیکه امکان پذیرایی از بازماندگان زلزله اخیر غرب کشور را دارند تا زمانی که سرپناه قابل اطمینانی ساخته شود، آن‌ها را در خانه‌های خود جا دهند. ما باید به همنوعان خود با هر وسیله و هرطور که می‌توانیم به آنان کمک کنیم تا این عزیزان در درجه اول از سرما نجات پیدا کنند.