نوبخت: آنهايي كه مي گويند پشيمانيم اصلا راي نداده اند! قدرداني سخنگوي دولت از حاميان ديروز روحاني

قدرداني سخنگوي دولت از حاميان ديروز روحاني  6دی-96
چون ساختار رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه غیر متعارف است . بنابراین شیوه برگزاری نمایش انتخابات گزینشی وغیر دمکراتیک می باشد .برای اینکه نمایندگان واقعی مردم مجاز به حضور در صجنه رقابت نبوده اند ورقابت بین دو گزینه یا رقیب بدتر وبدترین بوده است . بنابراین شمار قابل توجهی از واجدین رأی دهنده  رأی نمی دهند . اما درمیان  رأی دهندگان به خاطر شعارهای تبلیغاتی ودهان کجی به نامزد جناح هار وسرکوبگر ناچار به رأی دادن می شود که پس ازمدتی که گندشعار ووعده های تبلیغاتی در می آیدازرأی دادن خود پشیمان می شود .این  بازی در برگزاری همه نمایشات انتخاباتی تا حال ادامه داشته است.



    
سخنگوي دولت گفت: مردم هنوز دولت را دوست دارند و اگر عده اي عنوان مي کنند که پشيمان هستند به نظر مي رسد بايد از آنان پرسيد که شما کي راي داديد؟ شايد خيلي از آنان جزو کساني نباشند که راي داده بودند.
    
محمدباقر نوبخت سخنگوي دولت در نشست خبري خود با اصحاب رسانه گفت:اوضاع به اين صورت که در فضاي مجازي جلوه داده مي شود، نيست. مردم هنوز دولت را دوست دارند و اگر عده اي عنوان مي کنند که پشيمان هستند به نظر مي رسد بايد از آنان پرسيد که شما کي راي داديد؟ شايد خيلي از آنان جزو کساني نباشند که راي داده بودند.
    
نوبخت با اشاره به شکل گيري کمپين ما پشيمان هستيم در فضاي مجازي، افزود: دولت متعلق به همه مردم است و ما از نظرات مردم آگاه هستيم اما مي دانيم که عده اي لباس نقد پوشيدند و هيچ گاه در کنار دولت و ملت نبودند پس آنهايي که امروز گفته اند ما پشيمان هستيم بايد از آنان پرسيد که چه زماني راي دادند که امروز پشيمان شدند.
    
وي در مورد افزايش نرخ تخم مرغ گفت: قيمت تخم مرغ به عنوان يکي از اقلام غذايي مردم روال با ثباتي را داشته است و حتي در چهار ماهه نخست سال جاري قيمت آن اندکي نزولي بوده است بطوري که قيمت آن در فروردين ماه امسال از 5 هزار و672 تومان به چيزي در حدود 4هزار و 750 تومان در تيرماه رسيده است.
    
سخنگوي دولت ادامه داد: اما از مردادماه با توجه به کاهش توليدات داخلي نه تنها قدرت صادرات خود را از دست داديم اما مشکل آنفولانزا روي ميزان توليد ما و برخي کشورها اثر سوء گذاشت. به طوري که اين آنفولانزاي فوق حاد پرندگان که ما و کشورهاي ديگر دچار آن شده ايم مجبور شديم براي سلامت مردم نسبت به معدوم کردن مرغ و تخم مرغ ادام کنيم.
    
نوبخت تصريح کرد: در طي سال گذشته و سال جاري بيش از 23 ميليون و پانصد هزار تن قطعه مرغ تخم گذار معدوم شد و در فاصله اول مهر امسال تا دوم ديماه سال جاري حدود 12 ميليون و سيصد هزار قطعه مرغ تخم گذار براي سلامت جامعه معدوم شد. بطوري که 14 تا 20 درصد از نياز ما را اين ميزان مرغ معدوم شده تامين مي کرد و دولت نيز 30 ميليارد تومان براي جبران اين خسارات در سال گذشته و امسال هم 100 ميليارد تومان تصويب که 30 درصد آن براي جبران بخشي از خسارت وارد شده پرداخت شده است.
    
وي با اعلام اينکه رئيس جمهور دستور دادند که به اين موضوع رسيدگي و مشکل افزايش قيمت تخم مرغ حل شود، گفت: وزارت جهادکشاورزي نيز در اين زمينه اقدامات به وقتي انجام داد، در حال حاضر مجوز واردات 19 هزار تن تخم مرغ داده شده است و 120 هزار تن ديگر نيز در حال مجوز ادامه گرفتن است و 110 هزار تن تخم مرغ هم ترخيص شده است.
    
سخنگوي دولت با اشاره اينکه سياست دولت بر کنترل بازار است، گفت: دولت همچنان بر سياست مهار تورم تاکيد دارد و مجلس انتظار دارد که دولت نسبت به اصلاح قيمت هاي حامل هاي انرژي اقدام کند.
    
به گزارش فارس، نوبخت افزود: دولت مگر اجازه مي دهد که مردم زير بار تورم و گراني زندگي کنند؟ دولت امسال هم مثل سال هاي گذشته خود را موظف مي داند در برابر تورم و افزايش نرخ ارز مقاومت کند.
    
وي با اشاره به پيگيري مطالبات سپرده گذاران موسسات مالي از سوي دولت گفت: از مردم خواهش مي کنم دقت کنند. بارها به مردم گفتند اما باز هم سپرده گذاري کردند. ما پيگير مطالبات آنان بعد از جلسه روساي سه قوه هستيم و آقاي رئيس جمهور پيگير اين مسئله هستند.