نامه‌هاو صدای شما

قابل توجه مسئولان سازمان بازرسی کل کشور
یکی از بهترین راهکارها جهت مبارزه قاطع و هدفمند با فساد اداری، تضییع حقوق مردم، رانت‌خواری و سوءاستفاده‌های مالی در شرکت‌های بورس و فرابورس، استقرار دائمی یک نفر نماینده سازمان بازرسی کل کشور در هریک از شرکت‌های بورس و فرابورس و شرکت‌های کارگزاری بورس است. به نظر من با استقرار نماینده دائمی سازمان بازرسی کل کشور علاوه بر اینکه فساد، رانت‌خواری و سوءاستفاده از اموال عمومی و دولتی و حقوق سهامداران جزء جلوگیری می‌شود، مردم می‌توانند شکایت‌های خود از سوء مدیریت را در دفتر همان نماینده سازمان بازرسی در هرشرکت بورسی ارائه کنند.
علیرضا احمدی - تهران

*اسماعیل حسینی از تهران: به مسئولان اقتصادی بگویید تورم را چطور محاسبه می‌کنند که ما نمی‌دانیم؟ هر شانه تخم‌مرغ که 8 هزارتومان بود به 16 هزارتومان رسید! گوشت از کیلویی 30 به 50 هزارتومان رسیده است! برنج به 15 هزارتومان رسیده! و... لطفاً یکی از مسئولان دولتی تورم را برای ما معنا کند.
*
شهمیرزادی از قائم‌شهر: سیگنال شبکه‌های رادیویی در قائم‌شهر بسیار ضعیف دریافت می‌شود و بیشتر اوقات فاقد سیگنال است. لطفاً موضوع را در روزنامه چاپ کنید تا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
*
عسگری از تهران: تاکسی‌های نو پژو که به جای تاکسی‌های فرسوده به رانندگان می‌دهند از کیفیت پایین و مصرف سوخت بالایی برخوردار می‌باشد. ضمناً تاکسی‌ها فاقد کارت طلایی است و ضمانت آن تقریباً مانند شخصی‌ها است! در واقع پولی که برای شخصی‌ها گرفته می‌شود، از تاکسیرانی هم گرفته می‌شود!
*
یک مسافرکش از تهران: گرانی قیمت بنزین نه به صلاح دولت و نه به صلاح مردم است. اگر بنزین گران شود، همه‌چیز گران خواهد شد و فشار اصلی آن بر اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد خواهد شد.
*
عزیززاده از تهران:‌ با اعلام غیرقابل مصرف بودن برخی مواد خوراکی و ممنوعیت تبلیغ آن‌ها از سوی رسانه ملی، عجیب است که همچنان فروش آن‌ها ادامه دارد! از مسئولان تقاضا می‌شود علاوه بر توقف تولید، از فروش باقی‌مانده مواد غذایی یاد شده جلوگیری شود. سوسیس و کالباس از جمله این مواد خطرناک و سرطانزا است.