توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ برخورد قاطع قوه قضائیه با خاطیان غائله خیابان پاسداران می‌شود 10 اسفند-96
 ازیاد نرفته  که خمینی شیاد هم خیلی لغزخوانی ضدآمریکایی می خواند که گروگان های سفارت آمریکا درتهران جاسوس اند وباید محاکمه ومجازات شوند ولی بعداً با سلام وصلوات آزاد شدند . یااینکه دردوران احمدی نژاد که 15 ملوان یا قایقرانان انگلیسی ربوده ومتهم به جاسوسی شدند و برای دوهفته گرد وخاک تبلیغاتی محاککمه ومجازات شان شد .درحالی که بااهدای کت وشلوار وهدایا ازسوی احمدی نژاد آزادشان  شدند و احمدی نژادبه  خبرنگاران گفت تافرودگاه بدرقه شان کنند .حال زمان زیادی نمی برد که خامنه ای وپاسداران دست شان را بالا ببرند و به پذیرند بساط موشک بازی را جمع می کنند.
خبرگزاری فارس: توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ برخورد قاطع قوه قضائیه با خاطیان غائله خیابان پاسداران
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و سیاستگذاریها در این باره قابل مذاکره نیست.
علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی به تلاشهای آمریکا در محدود کردن توان موشکی ایران با تهدید بیرون آمدن از برجام اظهار کرد: پاسخ ما پاسخی عملی است.
وی عنوان کرد: سیاستگذاری در عرصه موشکی به عنوان تنها و سیله بازدارندگی در دفاع از میهن اسلامی و مقابله با دشمنان انقلاب استمرار دارد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسؤولان عالی رتبه کشور در سطوح مختلف نیز بارها اعلام کردند که این سیاست ارتباطی با برجام نداشته به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.
بروجردی تصریح کرد: سیاستگذاریها در عرصه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سیاست راهبردی در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: حتی افراد عادی نیز متوجه این سیاست شفاف جمهوری اسلامی ایران در عرصه موشکی هستند، بنابراین رئیس جمهور آمریکا هم باید تلاش کند که درکش را بیشتر کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص غائله خیابان پاسداران تهران گفت: امنیت در کشور ما یک محور اساسی در جهت خدمت به مردم است، بنابراین در چالشهای امنیتی از سوی هر گروه و حتی کشوری هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.
بروجردی ادامه داد: بر این اساس قوه قضائیه با غائله خیابان پاسداران نیز بر اساس موازین قانونی با قاطعیت تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد و در آینده نزدیک مردم شاهد این قاطعیت خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه غائله خیابان پاسداران بیش از آنکه ربطی به اقلیتی داشته باشد، به افراد ربط دارد، تاکید کرد: بنابراین افراد خاطی که مرتکب چنین جرمی شدهاند، متعلق به هر گروه و تفکری که باشند با آنها بر اساس قانون برخورد میشود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این یک سیاست ثابت و دائمی در برخورد با افراد خاطی است، در مورد خاطیان غائله خیابان پاسداران نیز قاطعیت محور تصمیمگیریها خواهد بود.