نامه‌هاو صدای شما


سنگفرش‌ جوی‌های آب!
در اطراف درختان کهنسال خیابان ولی‌عصر(عج) جوی‌های بزرگ آب را چنان سنگفرش کرده‌اند، گویی به پیاده‌رو تبدیل شده است. اگر این کار باعث سیراب نشدن درختان شود، قطعاً کار شایسته‌ای نیست و باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود، چرا که حدود یک سال است که در همین خیابان نهال‌هایی کاشته شده که بزرگ نشده‌اند، شاید یکی از دلایل آن همین سنگفرش شدن بی‌تناسب آن باشد.
یکی از کسبه خیابان ولی‌عصر(عج) - تهران
یک دانشجوی کارشناس ارشد از مازندران: خرید و فروش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد بعضی از مراکز آموزش عالی به وضع اسفناکی رسیده و کیفیت آن به خصوص در تحصیلات تکمیلی، خیلی پایین آمده است. در چنین شرایطی تعدادی از موسسه‌ها پایان‌نامه‌های بی‌کیفیت و تکراری را با قیمت‌های بالا می‌فروشند و صاحب درآمدهای کلان می‌شوند. از متولیان وزارت علوم انتظار می‌رود برای حفظ ارزش و اعتبار تحصیلات کارشناسی ارشد، برای جلوگیری از خرید و فروش پایان‌نامه‌های آن، چاره‌اندیشی کنند.
*
یک مشتری بانک ملی از تهران: در شرایطی که بانک‌ها برای کارت به کارت کردن وجوه بین شعبه‌های خود کارمزدی از مشتریانشان دریافت نمی‌کنند، بانک ملی بابت این کار 25 تومان دریافت می‌کند، اگرچه مبلغ ناچیزی است اما برای مشتریان بانک سوال‌برانگیز است.
این پرونده بازداشت شد و وی به‌زودی برای بررسی حالت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.