خامنه ای در ديدار كارگران: وزارت خزانه داري آمريكا اتاق جنگ عليه ايران است

اوین نامه ی کیهان 11 اردیبهشت - 97
خامنه ای در ديدار هزاران نفر از كارگران و كارآفرينان: وزارت خزانه داري آمريكا اتاق جنگ عليه ايران است

خامنه ای رمال ونماینده اش سربازجو شریعت نداری دجال دراوین نامه کیهان  صورت مسأله را پاک کرده اند .برای اینکه سانسور کرده اند شرایط کنونی  که اسراییل و ترامپ موضع خصمانه علیه برجام ورژیم ولایت فقیه دارند نتیجه 4 دهه شعار ضدآمریکایی وتهدید اسراییل به نابودی ومداخله جویی نظامی و موشکی پاسداران درکشورهای منطقه  وهمسایه  می باشد.




    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز (دوشنبه) در آستانه روز کار و کارگر، در ديدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرينان، اصلي ترين طراحي کنوني براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي را جنگ اقتصادي دانستند و با تاکيد بر اينکه تنها راه مقابله با اين جنگ، حمايت از کالاي ايراني و تکيه بر توانايي ها و ظرفيت هاي داخلي و چشم ندوختن به بيگانگان است گفتند: وظيفه دولت و مسئولان، برطرف کردن مشکلات و موانع کارآفرينان و کارگران و افزايش ظرفيت توليد واحدهاي توليدي است و وظيفه مردم نيز تصميم و عزم جدي براي خريد کالاي ايراني است.
    
رهبر انقلاب اسلامي همچنين با اشاره به جنگ و ناامني و خونريزي ناشي از حضور آمريکا در منطقه تاکيد کردند: آن کسي که بايد از منطقه غرب آسيا خارج شود، آمريکا است و نه جمهوري اسلامي و همانگونه که چند سال قبل گفتم، دوران «بزن، در رو» تمام شده است.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در اين ديدار با گراميداشت عيد بزرگ نيمه شعبان و با تاکيد بر لزوم مغتنم شمردن ايام پربرکت و معنوي ماه شعبان، گفتند: نيمه شعبان مظهر اميد به آينده و اميد به وعده تخلف ناپذير الهي براي اصلاح نهايي جهان و تغيير شرايط ظالمانه کنوني به وسيله حضرت صاحب الزمان (عج) است.
    
ايشان در ادامه، نيروي انسانيِ بخشِ توليد به ويژه کارگران را ثروتي عظيم خواندند و افزودند: مهم ترين ويژگي نيروي کار در ايران، اين است که هنر و انديشه و انگيزه و خلاقيت او از سطح متوسط جهاني بالاتر است.
    
    
دست هنرمند کارگر ايراني را بايد بوسيد
    
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به بازديد چند ساعته عصر يکشنبه خود از نمايشگاه محصولات ايراني در حسينيه امام خميني(ره)، تاکيد کردند: به رغم همه فشارها و تحريم ها و همه مشکلاتي که مستکبران ايجاد مي کنند اما توليدات داخلي که در اين نمايشگاه عرضه شده بود، برجسته و ممتاز بود و بايد در مقابل نيروي کار ايراني سرتعظيم فرود آورد و به همين دليل بايد دست هنرمند کارگر ايراني را که يکي از بهترين کارگران دنياست، بوسيد.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي افزودند: با وجود اين برجستگي و هنرمندي نيروي کار ايراني، اما متاسفانه عده اي در داخل، حمايت از کالاي ايراني را يا باور نمي کنند و يا به آن عمل نمي کنند.
    
ايشان حمايت از کالاي ايراني را به معناي حمايت از نيروي کار و توليد داخل دانستند و خاطرنشان کردند: اين حمايت، همه جانبه، و برعهده مسئولان و همچنين مردم است.
    
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به گلايه ها و مشکلاتي که از جانب توليدکنندگان و کارگران مطرح مي شود، گفتند: وظيفه دولت و مسئولان براي حمايت از کالاي ايراني، برطرف کردن کامل موانع همچون مشکلات بيمه، بانکي، مالياتي و کمبود نقدينگي است.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي تاکيد کردند: اگر اين مشکلات برطرف شوند، ديگر شاهد آن نخواهيم بود که کارخانه اي با يک سوم ظرفيت خود کار کند زيرا خالي بودن ظرفيت يک کارخانه به معناي بيکاري متراکم در داخل است.
    
    
حمايت از کالاي ايراني مانع از بيکاري کارگران خواهد شد 
    
ايشان با تاکيد بر اينکه حمايت از کالاي ايراني، مانع از بيکاري کارگران خواهد شد و زمينه اشتغال جوانان تحصيل کرده را نيز در بخش هاي مختلف توليد فراهم خواهد کرد، گفتند: وظيفه مردم در حمايت از کالاي ايراني تصميم جدي براي خريد توليدات داخلي است.
    
رهبر انقلاب اسلامي با انتقاد از خريد کالاي خارجي به رغم وجود مشابه با کيفيت داخلي، افزودند: چرا عده اي بر خريد کالاي خارجي اصرار دارند، اين چه بدفهمي و مرضي است؟ همه دستگاه هاي دولتي و همچنين همه مردم بايد تصميم بگيرند که از کالاي ايراني استفاده کنند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي يکي از نتايج حمايت از کالاي ايراني را جلوگيري از تبعات اجتماعي، امنيتي و اخلاقي ناشي از بيکاري دانستند و خاطرنشان کردند: حمايت از کالاي ايراني، يکي از بهترين و موثرترين شيوه هاي مقابله با طراحي اقتصادي دشمنان است زيرا آنان متوجه شده اند که در جنگ سخت و نظامي به نتيجه نخواهند رسيد.
    
    

دوران بزن در رو گذشته است
    
ايشان افزودند: البته من در چند سال قبل و در زمان رئيس جمهور ديگرِ آمريکا که همانند رئيس جمهور فعلي بداخلاق و هَجوگو بود، گفتم که دوران «بزن در رو» گذشته است و مي دانند که اگر وارد درگيري نظامي با ايران شوند، چند برابر ضربه خواهند خورد.
    
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: آنها اکنون تمرکز خود را بر جنگ اقتصادي و جنگ فرهنگي گذاشته اند و اتاق جنگ اقتصادي با نظام جمهوري اسلامي، وزارت خزانه داري آمريکا است.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تاکيد بر اينکه راه مقابله با جنگ اقتصادي، تکيه بر توانايي ها و ظرفيت هاي داخلي است گفتند: من معتقد به قطع ارتباط با دنيا نيستم اما تکيه به بيرون مرزها نيز غلط اندر غلط است.
    
ايشان افزودند: ما حتماً بايد با هوشياري و زرنگي و جديت با دنيا ارتباط داشته باشيم اما اين را هم بدانيم که دنيا فقط آمريکا و چند کشور اروپايي نيست، دنيا بزرگ است و بايد با کشورهاي مختلف ارتباط داشت.
    
ايشان تاکيد کردند: ارتباط با دنيا به معناي چشم دوختن به عنصر خارجي نيست بلکه بايد به نيروي داخلي چشم دوخت.
    
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: اگر مردم ببينند که مسئولان اصرار دارند مشکلات را با تکيه بر ظرفيت هاي داخلي حل کنند، مشکلات و سختي ها را نيز تحمل خواهند کرد، بنابراين مسئولان توجه داشته باشند که نبايد به خارج تکيه کرد.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي يکي ديگر از شيوه هاي آمريکا براي مقابله با نظام آزاديخواه و مستقل جمهوري اسلامي ايران را تحريک برخي دولت هاي کم فهم منطقه و ايجاد اختلاف و درگيري در درون منطقه دانستند و گفتند: آمريکايي ها تلاش دارند تا با تحريک سعودي ها و برخي کشورهاي منطقه، آنها را در مقابل جمهوري اسلامي قرار دهند اما اگر آنها عقل داشته باشند نبايد فريب آمريکا را بخورند.
    
    
اگر با جمهوري اسلامي روبه رو شوند قطعا ضربه و شکست مي خورند 
    
ايشان با تاکيد بر اينکه آمريکايي ها مي خواهند هزينه مقابله با نظام جمهوري اسلامي و ملت مقتدر ايران را خودشان متحمل نشوند و آن را به دوش برخي دولت هاي منطقه بياندازند، افزودند: برخي کشورهاي منطقه بدانند، اگر با جمهوري اسلامي ايران روبه رو شوند، قطعاً ضربه و شکست مي خورند.
    
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به نا امني و جنگ و درگيري ناشي از حضور آمريکا در منطقه غرب آسيا تاکيد کردند: به همين دليل بايد پاي آمريکايي ها از اين منطقه قطع شود و بايد از منطقه غرب آسيا بيرون بروند.
    
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تاکيد بر اينکه آن کسي که بايد از منطقه بيرون برود، آمريکا است و نه جمهوري اسلامي ايران، افزودند: ما اهل اينجا هستيم و خليج فارس و غرب آسيا، خانه ما است اما شما، بيگانه و به دنبال اهداف خباثت آميز و ايجاد فتنه هستيد.
    
ايشان تاکيد کردند: بدانيد، آمريکا و برخي کشورها نظير آن، پايشان از اين منطقه قطع خواهد شد.
    
رهبر انقلاب اسلامي در بخش پاياني سخنان خود به موضوع واردات بي رويه و همچنين قاچاق کالا اشاره کردند و گفتند: شکايت و گله بسياري از توليدکنندگان و سرمايه گذاران و کارگران همين دو موضوع است که دولت، بايد با اين مقوله مقابله کند.
    
پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي، آقاي ربيعي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان گزارشي از سياست ها و اقدامات اين وزارتخانه براي بهبود وضعيت کارگران، ايجاد اشتغال و فقرزدايي، گفت: مي توانيم کالاي ايراني را به چنان سطحي از کيفيت و رقابت پذيري در دنيا برسانيم که بتواند سهمي شايسته از بازارهاي جهاني را از آن خود کند.
    
آقاي ربيعي برنامه سال جاري وزارت کار را توسعه امنيت شغلي کارگران و ثبات مشاغل خواند و افزود: با تمام توان براي بهبود سياست هاي اشتغال و افزايش قدرت خريد کارگران عمل خواهيم کرد.