محسن رهامي: طبق دستور اسلام نمي توان از برجام خارج شد!


محسن رهامي: طبق دستور اسلام نمي توان از برجام خارج شد! 11 خرداد – 97
چرا  برای توجیه  اهداف پنهانی  پاسداران با فتوای اسلام دروغ ساخته می شود زیراا دعاشده  که اسلام اجازه داشتن سلاح  کشتارجمعی را نمی دهد ولی چنانچه رقیب بگوید  طبق دستور اسلام نمي توان از برجام خارج شد! انگاری مرتکب گناه کبیره شده  است .برای همین  سربازجو شریعت نداری به سیخ کشیده وروی آتش به چرخش درآورده اش؟
عضو شورايعالي سياستگذاري اصلاحات در اظهارنظري تامل برانگيز گفت: از جنبه فقهي و طبق دستور صريح قرآن ما اجازه خروج از برجام را نداريم!
    
به گزارش ايرنا، محسن رهامي عضو شورايعالي سياستگذاري اصلاحات گفت: از جنبه فقهي و طبق دستور صريح قرآن ما اجازه خروج از برجام را نداريم چرا که قرآن تصريح کرده است که مسلمانان حق برهم زدن هيچ معاهده اي بين خود و ديگران را ندارند مادامي که طرف مقابل نقض عهد نکرده است.
    
اکنون قريب به 3 سال از امضاي برجام سپري شده است، اما جز جنازه اي بي مصرف، هيچ چيز ديگري از اين توافق به جاي نمانده است. برجام اکنون جنازه اي روي کاغذ است که جز سرخوردگي براي يک ملت و گستاخي دشمن، هيچ عايدي ديگري براي ما نداشت.
    
اين توافق بارها و بارها توسط طرف مقابل به صورت فاحش نقض شده و از اولين روز اجرا عملا به اقدامات نقد ايران در مقابل وعده هاي نسيه طرف مقابل بدل شده است. اما با اين حال مدعيان اصلاحات به هر طريقي در پي بزک اين توافق خسارت بار هستند.
    
گفتني است چندي پيش محمدجواد ظريف وزير امور خارجه گفته بود: «2 گروه برجام را نقض کرده اند، اروپا و آمريکا».
    
متاسفانه مدعيان اصلاحات براي بزک برجام حتي از تحريف مفاهيم قرآني نيز ابايي ندارند. اين در حالي است که در آيات قرآن به شکستن معاهده، در صورت خيانت دشمن تاکيد شده است.
    
در آيه 12 سوره مبارکه توبه آمده است: «و اگر پيمان هاي خود را پس از تعهّدشان شكستند و در دين شما زبان به طعن و عيب گشودند پس با (اين) پيشوايان كفر بجنگيد، كه آنها را هيچ تعهّدي نيست، باشد كه باز ايستند».