كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 مرداد -97
كيهان و خوانندگان

    * 
اگر مشي و حرکت سردار قهرمان سليماني را مسئولين طي اين 5 سال اخير در همه عرصه ها در پيش مي گرفتند، امروز وضع کشور به اين نابساماني ها و هرج و مرج هاي اقتصادي و.... دچار نبود.
    
شکيبا
    * 
برنامه هاي اقتصادي دولت از طرح خروج از رکود در 4 سال گذشته گرفته تا طرح هاي فعلي که داعيه مقابله با جنگ اقتصادي دشمن را دارد بدون در نظر گرفتن نظرات منتقدين دلسوز بوده است.کاش دولت از طريق مشورت و صحبت با منتقدان برنامه هاي مطمئن تري را دنبال مي کرد.
    7472021
    * 
رئيس مجلس گفت، تغييرات در دولت مي بايست زودتر از اين انجام مي شد! مگر يکي از وظايف اصلي نمايندگان استيضاح و سوال از مسئولان دولت نيست؟ چرا به وظيفه خود عمل نکردند و حتي در برخي مواقع در جلوي پاي استفاده از اين اهرم هاي نظارتي سنگ اندازي هم مي کنند!
    
عسگري
    * 
پس از تغيير اخير در کابينه اگر روزنه اميدي مشاهده نشود بايد دنبال علت در برنامه هاي اقتصادي دولت بگرديم نه مسئولان تعويض شده.
    71320990
    * 
معاون اول رئيس جمهور گفت در مردادماه در رابطه با مبارزه با فساد به طور شفاف با مردم سخن مي گويند. ما هم منتظريم تا ببينيم چگونه با اطرافيان خود در دولت که متهم به فساد اقتصادي هستند برخورد مي کنند.
    
سوري و طاهري
    * 
دولت زماني مي تواند از جنگ اقتصادي دشمن سربلند بيرون بيايد که در برخورد با مفسدان اقتصادي استثنا قائل نشود و در محاکمه اين حرام خواران اختلال ايجاد نکند.
    9866031
    * 
طبق آموزه هاي ديني ما دادن هرگونه اطلاعات به دشمن حرام است، با اين حال چرا برخي اصرار دارند به کنوانسيون هايي بپيونديم که از مجراي آنها تمام اطلاعات خود را به دشمنان خود تقديم کنيم؟!
    79560935
    * 
بسياري از مجرمان و مفسدان اقتصادي بايد به عنوان مفسدان في الارض محاکمه بشوند تا مردم براي يک بار هم که شده طعم عدالت را بچشند و اموال غارت شده هم به خزانه برگردد.
    14420913
    * 
اخباري که از اجراي سند ننگين 2030 در آموزش و پرورش به گوش مي رسد واقعا نگران کننده است. چرا مسئولان امر برخورد نمي کنند؟
    18210919
    * 
تشکر مي کنم از زحمات آقاي سيف که به جاي مهار نقدينگي به افزايش آن دامن زد تا نياز دستگاه هاي اجرايي را تامين کند، نسبت به چالش موسسات غيرمجازي که اموال مردم را به غارت بردند تا مدت ها بي تفاوت بود، به عنوان کنترل بازار ارز و سکه، بازار ارز و سکه کشور را در اختيار عده اندکي سوداگر سپردند و... واقعا اين همه تلاش در اين مدت کم، از عهده هر کسي برنمي آمد!
    3152021
    * 
پرداخت حقوق هاي نجومي نامتعارف معرفي شد، چپاول صندوق ذخيره فرهنگيان به وام و معوقات بانکي تعبير شد، جاسوسان موشکي و هسته اي هم نخبگان و فعالان محيط زيست معرفي شدند و... اگر از ابتدا دولت نسبت به واقعيات عينک خود را عوض مي کرد، شاهد اين همه نابساماني در کشور نبوديم.
    3297013
    * 
عده اي خود را نخبه معرفي مي کنند اما از سويي ديگر برنامه هاي غرب را براي ايران دنبال مي کنند! اگر واقعا اين افراد نخبه اند چرا از استعدادها و خلاقيت هايشان براي کشور استفاده نمي کنند و همان خواسته هايي را تکرار مي کنند که اروپا و آمريکا در پي تحقق آن در کشورمان هستند؟
    48480615
    * 
در دولت آقاي روحاني، مسکن براي اقشار آسيب پذير در نظر گرفته نشده است. حتي تلاش نکردند که با اتمام پروژه هاي مسکن مهر به خانه دار شدن اقشار نيازمند به مسکن کمک کنند. با تکميل هر واحد از مسکن مهر يک خانواده صاحب مسکن مي شد و از فشارهاي بي امان اقتصادي تا حدودي در امان بود، ولي اين آقايان نخواستند و نکردند.
    68480905
    * 
با توجه به تعداد بيمه شدگان تامين اجتماعي، تعداد مراکز خدماتي و درماني سازمان تامين اجتماعي پاسخگوي مراجعه کنندگان نيست. از وزراي محترم بهداشت و رفاه تقاضا دارم تعداد مراکز تحت پوشش اين بيمه را افزايش دهند تا بيمه شدگان از خدمات مطلوب و شايسته تري بهره مند شوند.
    2703021
    * 
شهرداري قزوين براي اينکه قسمتي از پارک محلي شهرک شهيد رجايي اين شهر را به محل ساخت ساختمان اداري اختصاص داده اقدام به تخريب فضاي سبز و قطع تعداد زيادي درخت کرده است، به شکايت و اعتراض ما ساکنين محل نيز ترتيب اثر نداده اند.
    61060912
    * 
براي تعويض پلاک خودرو در استان البرز بايد به تنها مرکز تعويض پلاک اين استان مراجعه کرد که حداقل نصف روز زمان مي برد تا وارد مرکز تعويض پلاک شوم، ازدحام خودروها در شب قبل از تعويض پلاک اقتضا مي کند مسئولين به دنبال احداث مرکز تعويض پلاک ديگري هم باشند.
    28910919
    * 
پله برقي ترمينال يک فرودگاه مهرآباد حدود يک سالي است که خراب است، به مدير مربوط اعتراض کرده ام اما پاسخ ايشان اين بوده که وزير را در جريان خرابي پله برقي گذاشته ايم! آيا تعمير پله برقي نياز به مجوز وزير دارد؟!
    7190021
    * 
بعد از 48 ساعت از قطعي آب در مسکن مهر ماهدشت پيگيري اهالي از مسئولين مربوطه بي پاسخ ماند. چرا بدون اطلاع قبلي آب شرب را قطع کردند و چرا با گذشت 2 شبانه روز از قطعي آب اقدام به آبرساني سيار نکردند؟!
    9053026
    * 
حقوق ما فرهنگيان را کمتر از 10 درصد افزايش دادند! براي افزايش حقوق چهار ماهه فقط 600 هزار تومان واريز کردند! فقط شعار مي دهند از عمل خبري نيست.
    41290911
    * 
بين شهرستان رامهرمز تا سد کارون 3 کمتر از 100 کيلومتر فاصله است. با اين وصف در حال حاضر با آب شور زندگي مي کنيم.
    53570916
    * 
به رغم آموزه هاي ديني در مورد استفاده صحيح از منابع خدادادي، چرا به يک کشور مسرف در جهان مشهوريم؟! چرا از آب شرب در سرويس هاي بهداشتي استفاده مي کنيم؟ آيا پس از 4 دهه از انقلاب، مسئولان امر به ويژه وزراي نيرو نمي بايست طرح و برنامه اي براي اصلاح الگوي مصرف تهيه و اجرا کنند؟!
    97040912 
و 39490912 و 69600936 و...
    * 
بازنشسته آموزش و پرورش هستم. حقوقم قبل از افزايش 97 مبلغ يک ميليون و هشتصد و سي و دو تومان بود بعد از افزايش شد دو ميليون و شصت هزار تومان. همسرم هم بازنشسته تامين اجتماعي است، حقوق ايشان قبل از افزايش يک ميليون و هفتصد و ده هزار تومان بود بعد از افزايش يک ميليون و نهصد و بيست و دو هزار تومان شد. مدعيان صداقت و شفافيت بفرمايند آيا حقوق ما 20 درصد افزايش يافت؟ اين بود افزايش پلکاني افزايش حقوق ها؟ مصوبه مجلس در اين خصوص چه شد؟!
    18830912
    * 
کمبود مراکز معاينه فني، صف هاي طولاني، خسته کردن مردم و مراجعات مجدد، صرف هزينه، سنجش خودرو با استانداردهاي اروپا براي خودروهاي ايراني در مراکز معاينه فني و در کنار همه اينها جريمه هاي پليس از جمله مشکلات 4 ميليون خودرو در تهران است. متوليان امر فکر اساسي کنند!
    89490912
    * 
در مسکن مهر ماهدشت ساکن هستيم. متاسفانه روزي 3 ساعت برق و 18 ساعت قطعي آب داريم؟! لطفا رسيدگي کنيد.
    25600936
    * 
در شهرک فاطميه قم که محله فقيرنشين است با پدرم اقدام به ساخت و ساز در 170 متر زمين کرده ايم. شهرداري به جهت اضافه بنا مبلغ 90 ميليون تومان جريمه و در حال حاضر مغازه ساختمان را پلمب کرده است. دولت در اشتغال زايي که ناتوان است حداقل زندگي را بر مردم آسان بگيرند تا با راه انداختن کاسبي امرار معاش بکنند.
    
ميرزايي