دشمن صهیونیستی بهای جنایت هایش را خواهد پرداخت

 عضو دفتر سیاسی حماس:
دشمن صهیونیستی بهای جنایت هایش را خواهد پرداخت 7مرداد-97
 طرف سود برنده این تهدید حماس نه حماس و فلسطینی ها که رژیم جنگ افروز ولایت فقیه است .برای اینکه برای عبور ازبحران به شدت نیازمند هزینه دادن فلسطینیانبرای ناامن و بی ثبات شدن منطقه و آغاز جنگی دیگر میان حماس واسراییل می باشند.
تهران - ایرنا - عضو دفتر سیاسی حماس روز شنبه با تاکید بر ادامه مبارزه مردم غزه علیه رژیم صهیونیستی، گفت: دشمن بهای هدف قرار دادن فرزندانمان با گلوله و توپ را خواهد پرداخت.
به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای حماس، «خلیل الحیه» در مراسم یادبود شهدای مقاومت در شرق، با بیان اینکه راهپیمایی بازگشت در غزه همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: بادبادک های آتش زا به پرواز خود بر فراز سرزمین های اشغالی ادامه خواهند داد و ما آماده پرداخت هزینه هستیم و هرگز تداوم محاصره غزه را نخواهیم پذیرفت.
وی گفت: کسانی که می خواهند امنیت در منطقه حاکم شود باید برای رفع محاصره غزه بشتابند.
این عضو حماس ادامه داد: برخی از کشورهای عربی به جای حمایت از مردم ما در حال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند.
الحیه اضافه کرد: ما آماده حمایت از مردم هستیم؛ اما این به معنی جنگ طلبی نیست و در صورتی که جنگ بر ما تحمیل شود، ما آماده ایم و ایمان داریم که پیروزی از آن مؤمنان است.
عضو دفتر سیاسی حماس گفت: ما هرگز ادامه شرایط کنونی را نخواهیم پذیرفت.
سه تن از فعالان گردان های عزالدین قسام چهارشنبه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شرق شهر غزه به شهادت رسیدند.
'
فتحی حماد' عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) عصر پنجشنبه در مراسم تشییع پیکرهای شهدای حمله چهارشنبه شب ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تاکید کرد که این جنبش انتقام خون شهدای خود را از این رژیم خواهد گرفت. خون آنها هدر نخواهد رفت، بلکه تاریخ ساز خواهد شد.
رژیم صهیونیستی شنبه گذشته به آتش بس پنج روزه خود با فلسطینیان ساکن نوار غزه پایان داد و به دنبال آن موج جدید حملات هوایی علیه غزه آغاز شد..