دستگیری دو تن از اراذل و اوباش اینستاگرامی هوادار زندانی معروف



دستگیری دو تن از اراذل و اوباش اینستاگرامی هوادار زندانی معروف 25  تیر – 97
40 سال استا راذل و اوباشان واقعی حاکم اند ولی برای حفاظت از اینان پرورش یافتگان دون پایه شان بازداشت وقربانی می شوند .البته نیروهای امنیتی باآموزش برخی  از بازداشت شدگان  علیه معترضان ضد حکومتی استفاده می  کند.
اراذل و اوباش

عکس تزیینی است
رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تهدید و کری خوانی اینستاگرامی در جریان قتل "وحید مرادی" در زندان کرده بودند، خبر داد.
سردار علیرضا لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این پرونده گفت:‌ پس از قتل یکی از اراذل معروف تهران در زندان دو تن از اراذل و اوباش جنوب تهران با انتشار تصاویر خود در شبکه اینستاگرام و پخش کلیپ در فضای مجازی اقدام به کری خوانی و تهدید با ادعای هواداری از مقتول کردند.
وی با بیان اینکه این اقدام سبب ایجاد ناامنی در میان شهروندان شده بود اظهار کرد: درهمین راستا ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به  موضوع را در  دستور کار قرار داده و با استفاده از ترفندها و شیوه‌های پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کردند.
رییس پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد در اختیار  پلیس قرار دارند گفت:‌این افراد پس از تشکیل پرونده و تکمیل بازجویی‌ها، برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی خواهند شد.