گزیده خبر های 7 شهریور -97 قسمت- 2


گزیده  خبر های 7 شهریور  -97  قسمت- 2

    درگيري در نمايندگي خودرو يك كشته برجاي گذاشت
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي همدان گفت: در درگيري 3 نفر در نمايندگي خودرو يک نفر کشته شد.        همدان - خبرنگار کيهانحسين بشري اظهار کرد: 2 نفر با حضور در يکي از نمايندگي هاي خودرو شهر همدان به علت تاخير در تحويل خودرو با مسئول اين نمايندگي مشاجره کردند.    وي اضافه کرد: افزايش مشاجره و درگيري لفظي بين دو طرف ماجرا موجب شد که مالک نمايندگي با استفاده از سلاح گرم به سمت آنها شليک کند.    معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي همدان اضافه کرد: پس از شليک تير اول به سمت پاي يکي از معترضان، اسلحه دچار مشکل شده و شليک نکرد اما مالک نمايندگي اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده از چاقو چندين ضربه به ناحيه سرو گردن ديگر فرد مراجعه کننده وارد کرد.    وي گفت: مجروحان به بيمارستان منتقل شدند اما يکي از آنها که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.    معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي همدان افزود: فرد دوم به خاطر اصابت گلوله در بيمارستان بستري شد و وضعيت عمومي وي مناسب گزارش شده است.    بشري بيان کرد: پس از اعلام اين موضوع به فوريت هاي پليسي 110 ماموران به محل مراجعه و با هماهنگي مقام قضايي مالک اين نمايندگي دستگير شد.    وي تاکيد کرد: متهم با پنهان کردن سلاح قصد انحراف در مسير پرونده و مقصر جلوه دادن مصدومان را داشت که با هوشياري پليس و کشف سلاح در چاه فاضلاب، متهم به جرم خود اعتراف کرد. 
دريا جان 4 نفر را گرفت
    رشت - خبرنگار کيهان: 2 مرد 30 و 35 ساله آستارايي که باجناق بودند، هنگام شنا در خارج از طرح سالم سازي دريا در محدوده اين شهرستان به علت عدم آشنايي با فنون شنا غرق شدند.    جسد يکي از غرق شدگان توسط يکي از افراد محلي از آب بيرون کشيده شد و جسد نفر دوم هنوز پيدا نشده و جست وجو همچنان ادامه دارد. گفتني است يک دختر 10 ساله اهل همدان نيز به دليل سهل انگاري والدين خود، اقدام به شنا در يکي از مناطق شنا ممنوع ساحل آستارا کرد که اين کودک نيز عليرغم انتقال به بيمارستان، جان خود را از دست داد.    همچنين يک کودک 9 ساله در ساحل بخش «چاف و چمخاله» شهرستان لنگرود هنگام شنا در خارج از طرح سالم سازي دريا به علت عدم آشنايي با فنون شنا غرق شد. جسد اين کودک با تلاش گروه هاي امدادي از آب خارج و به پزشکي قانوني منتقل شد.
    2 کشته تصادف
    سرويس شهرستان ها:رئيس پليس راه استان گفت: به دليل عدم توانايي در کنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي راننده پرايد 2 نفر جان خود را از دست دادند.    سرهنگ «رضا دولتشاهي» افزود: اين 2 فقره واژگوني در محورهاي «اميديه - ماهشهر»، روي داد که خودرو پرايد به علت مذکور از مسير منحرف و واژگون شده که متاسفانه 2 سرنشين آن پس از انتقال به بيمارستان بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
واژگوني خودرو
    ساري - خبرنگار کيهان: يک دستگاه خودروي سواري لکسوس در منطقه کلارآباد شهرستان عباس آباد که از مسير غرب استان به شرق در حرکت بود به علت نامعلومي واژگون شد. در اين حادثه راننده خودرو به همراه دو تن از سرنشينان آن در دم جان باختند.
انحراف مرگبار
    شهرکرد- خبرنگار کيهان: انحراف خودرو سواري در محور بروجن- فرادنبه منجر به مرگ 2 نفر و مصدوميت 3 نفر شد. صدومان با 2 دستگاه آمبولانس به بيمارستان وليعصر بروجن منتقل شدند اما به سبب شدت جراحات وارده 2 تن از مصدومان که خانم هاي 19 و 21 ساله بودند در بيمارستان فوت کردند.
     دستگيري اسيدپاش
    تبريز- خبرنگار کيهان: اسيدپاشي يک زن 37 ساله تبريزي، جوان 30 ساله اهري را روانه بيمارستان کرد. در جريان حادثه که گفته مي شود به علت مسايل خانوادگي بوده است، مرد مصدوم با وضعيت وخيم به بيمارستان سينا تبريز انتقال پيدا کرد. زن اسيدپاش که با خودروي قرباني مصدوم متواري شده بود توسط پليس دستگير و به دليل مصدوميت از ناحيه دست و پا، به بيمارستان سينا تبريز منتقل شد.
        غرق شدن 2 نفر در مازندران
    ساري- خبرنگار کيهان: دو مسافر اصفهاني و کرجي در درياي مازندران غرق شده و جان باختند. در ايام تعطيلات عيد قربان، طي دو روز يک جوان به نام د-ح 29 ساله اهل مشکين شهر و يک جوان به نام س-ن 23 ساله کرجي بدون توجه به هشدارها و تذکرهاي ناجيان گرفتار امواج دريا شدند و جان باختند.
45 كشته در تصادفات مازندران
در تصادفات رانندگي تيرماه سال جاري 36 مرد و 9 زن کشته شدند که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد کاهش داشت.        ساري- خبرنگار کيهانبه گزارش روابط عمومي اداره کل پزشکي قانوني استان مازندران: از کل متوفيات حوادث رانندگي تيرماه، در محور برون شهري و راه روستايي 370 نفر و درون شهري 8 نفر را در برمي گيرد.    همچنين بيشترين فوتي مربوط به شهرهاي ساري و مياندرود با 10 نفر، بابل با 6 نفر و آمل با 4 فوتي است.    براساس گزارش مراکز پزشکي قانوني، تعداد مصدومين ناشي از تصادفات رانندگي در تير ماه سال جاري، هزار و 638 نفر مي باشد که اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزايش داشته است.