كيهان و خوانندگان


دروغ نامه  کیهان 11 مرداد - 97
 كيهان و خوانندگان
    *  سربازجو شریعت نداری  وکیل مدافع وسخنگویا دیلماژ فرماندهان پاسداران  شده است .چون هدف تبرئه کردن نقش کلیدی  پاسداران  در بحران های اقتصادی وارزی  وسیاسی و... کنونی است که علی مطهری ناچار به اعتراف افشاگری شده چون گفته است آنانی که موشک پرانی کردند موجب شدند تا  برجام  به سرانجام نرسد مسئول شرایط  کنونی  اند . ولی سربازجو شریعت نداریب ا بی شرمی ووقاحت  همیشگی  اش که خبره در وارونه گویی است مدعی شده است:
 يکي از وظايف اصلي سپاه دفاع از انقلاب و دستاوردهاي آن است. در اين برهه که بي کفايتي برخي مسئولان اقتصاد کشور را به هم ريخته و دلار 3 هزار توماني به بالاي 10 هزار تومان رسيده لازم است اطلاعات سپاه ورود کند و هجمه هاي ناجوانمردانه اي که نظام مبتني بر نيابت امام عصر(عج) را نشانه رفته خنثي کند و جاده صاف کن هاي داخلي دشمن را به دست قانون بسپارد
    * صهيونيست ها از يک طرف دانشمندان هسته اي ما مردم ايران را به شهادت مي رسانند از سوي ديگر ملت را دعوت به شورش مي کنند! به اين جماعت هالو بايد گفت آيا امر ديگري ندارند؟!

    68580919
    ‍* با دستگيري شهرام جزايري در داخل محموله عدس به هنگام عبور غير قانوني از مرز کشور قبل از هرکس بايد به مدعيان اصلاح طلبي و آقاي زيباکلام مدافع سرسخت اين عنصر اخلال گر اقتصادي تسليت گفت.

    27700912
    * تا دستگاه قضايي در روند رسيدگي به اتهامات حسين فريدون و مهدي جهانگيري تسريع ننمايد مردم آرامش نخواهند داشت. بايد در محاکمه و صدور حکم دستگيرشدگان ديگري نيز که اتهام افساد في الارض دارند، تسريع شود.

    86560901
    * بنده دائماً و با مشقت کار مي کنم و يک روز هم استراحت ندارم اما از دولت و دستگاه قضايي مي خواهم با همکاري يکديگر، با متخلفين و مسببين وضع امروز جامعه به شدت برخورد و عده اي از زالوصفتان را اعدام کنند. مردم گرسنه اند ولي عده اي پول پارو مي کنند؟!

    راننده حامي دولت

    * يکي از وظايف اصلي سپاه دفاع از انقلاب و دستاوردهاي آن است. در اين برهه که بي کفايتي برخي مسئولان اقتصاد کشور را به هم ريخته و دلار 3 هزار توماني به بالاي 10 هزار تومان رسيده لازم است اطلاعات سپاه ورود کند و هجمه هاي ناجوانمردانه اي که نظام مبتني بر نيابت امام عصر(عج) را نشانه رفته خنثي کند و جاده صاف کن هاي داخلي دشمن را به دست قانون بسپارد.

    بوربور

    * از دستگاه قضايي انتظار مي رود عامل وضع امروز جامعه از جمله تيم اقتصادي دولت يازدهم و دوازدهم و رئيس بانک مرکزي و دو تابعيتي هاي لانه کرده در دولت و... را احضار، بازجويي و در صورت لزوم با آنها برخورد قاطعانه قانوني داشته باشند.

    90200935 و 46620912 و 69600936

    * اگر دستگاه قضا با اخلال گران اقتصادي کشور برخورد قاطع کند قيمت سکه و دلار مرتب بالا نمي رود و بدنه مردم زيرفشار تورم له نمي شوند.

    73450912
    * کاش از اخبار صدا و سيما بشنويم که تعدادي از عوامل اختلال در اقتصاد کشور اعدام شده و به سزاي خيانت خود رسيده اند.

    21620918
    * وقتي افراد خائني از وزارتخانه ها و ادارات دولتي توسط ضابطاني غير از حراست آن دستگاه دستگير مي شوند لازم است مسئولان حراست در مورد علت بي خبري يا تسامح خود در قبال آنان بازخواست شوند.

    شکيبا

    * به قدرت رسيدن حزب جديد در پاکستان يک فرصت بي نظير تاريخي را پس از پرويز مشرف، ديکتاتور نظامي دست نشانده آمريکا و نواز شريف وهابي مورد حمايت عربستان در اختيار ايران گذاشته است. ادامه پروژه خط لوله صلح با توجه به ناآرامي هاي افغانستان و عدم توفيق آمريکا در جايگزين کردن خط لوله ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، تامين امنيت کامل مرز شرقي ايران، سهولت بخشي فعاليت فرهنگي شيعيان کويته و تسهيل روابط هند با ايران، به دليل روابط نزديک تهران- اسلام آباد از مهم ترين نتايج پيروزي احزاب منتسب به عمران خان مي تواند بشود.

    41210912
    * آيا بهتر نبود 3/8 ميليارد دلار صرف شده در واردات خودرو لوکس به اشتغال زايي و جلوگيري از تعطيلي دهها کارخانه بزرگ و سفره خالي کارگران در اين دو سال (95-96) اختصاص مي يافت؟! آيا نظارت مجلس به وظيفه خود عمل کرده است؟ چرا نمايندگان از رئيس ستاد اقتصاد مقاومتي دولت سوال نمي کنند؟

    40700918
    * چرا دولت چوب حراج به ارز کشور زد که عده اي سودجو بروند از روستايي ها دعوت کنند که بياييد به تور يک روزه ترکيه و... برويد و ارزتان از آن ما؟! چرا براي مسافرت هاي خارجي يورو 11 هزار تومان بازار را دولت 5 هزار تومان مي دهد که فرد با 2/400/000 تومان هزينه رفت و برگشت مبلغ 3/600/000 تومان هم سود مي برد؟! روزي 16 هزار نفر به گردش مي روند طي 4 ماهه اول امسال بيش از 1/800/000 نفر به سفرهاي خارجي رفته اند؟ حداقل ارز را به قيمت هزار تومان پايين تر از بازار آزاد به اينها بفروشند. يعني مسئولان که از تحريم هاي سخت دشمن و مشکلات صادرات نفت کشورمان سخن مي گويند چرا اين گونه چوب حراج به ارز کشور مي زنند؟!

    محسني

    * رئيس جمهور آنچنان از عملکرد موفقيت آميز رئيس بانک مرکزي (سيف) دفاع کرد که ما اصلا مبهوت مانديم که چنين نيروي با کيفيت و ممتازي چرا از بدنه دولت جدا شد؟!

    68580919
    * نظام هوشيار باشد افرادي که در مسئوليت ها جابجا مي شوند به بهانه هاي مختلف از کشور خارج نشوند. آيا تجربه خاوري کافي نيست؟

    87170936
    * کارگزاران سازندگي در بيشتر نابساماني ها و نيز تخلفات مديريتي دو دهه اخير نقش پررنگي داشته اند. چطور رئيس جمهور پذيرفته اند که دولت براي اصلاح امور از چاه به چاله بيفتد و يک کارگزاراني در راس بانک مرکزي قرار گيرد؟ روش هاي زيربنايي اقتصادي در دولت بايد اصلاح شوند. با چند مدير آزمون داده هيچ چيز عوض نخواهد شد.

    عليمرداني

    * تعداد افراد صاحب تخصص و سالم در کشور ما کم نيست. آقاي رئيس جمهور تعارف با وزيران و مديران را به کنار بگذارند و در اين شرايط حساس منافع ملي را بر منافع گروهي و جناحي ترجيح بدهند.

    40670903
    * با جابه جايي چند مهره دولتي انبوه مشکلاتي که دولت در طول 5 سال سوء تدبير بوجود آورده مرتفع نخواهد شد.

    86120912
    * وزير خارجه گفته درمورد برجام کفران نعمت کرديم! خدمت ايشان عرض مي شود، کساني کفران نعمت کردند که خون شهداي هسته اي را پايمال کرده و ايستادگي ملت را به برجام هيچ فروختند!

    سوري

    * آقاي ظريف از کفران کدام نعمت برجام سخن مي گويند؟ مردم که از زمان برجام روزبه روز سفره هايشان کوچک تر شده و قدرت خريدشان کاهش يافته است. البته حق اين است که روي سخن شما با کاسبان برجام باشد که اموال ملت را به غارت برده اند و مي برند.

    37670919
    * آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان با آدرس غلط دادن خود و ديگران را به بيراهه نبرد. اگر ايشان و همکارانشان در دولت شکر نعمت ولايت را به جا مي آوردند و به نصايح و رهنمودهاي خيرخواهانه و جامع الاطراف معظم له عمل مي کردند کشور امروز دچار اين وضعيت نمي شد. کفران نعمت ولايت ازسوي دولت عتاب در پي دارد مع الوصف ما ملت بايد تاوان اين کفران نعمت توسط دولتمردان را به دليل رايي که اکثريت مان به دولت فعلي داده اند بپردازيم.

    نيک نام

    * دولت در مذاکرات هسته اي تمام خطوط قرمز نظام را ناديده گرفت و منصفانه نيست آقاي ظريف مردم را متهم کند که قدر برجام را ندانستند. زيرا مردم از زمان امضاي برجام چند سال منتظر تحقق وعده ميوه دادن نهال برجام نشستند ولي خبري نشد.

    37480916