نامه‌هاوصدای شما


بی‌رویه قیمت خودروهای داخلی!؟
وزارت صنعت، معدن و تجارت که تولید خودروهای داخلی را مدیریت می‌کند، توضیح دهد که چرا قیمت یک خودروی «ساندرو» 49 میلیون تومانی در عرض چند ماه تا 90 میلیون تومان و بیشتر هم افزایش یافته است؟ آیا این خودروها با دلار 10 هزار تومانی تولید شده‌اند یا با دلار 3700 تومانی مربوط به سال پیش؟ چرا خودروسازان چنین اختیاری را بدست آورده‌اند که اینگونه قیمت تولیدات خود را بالا ببرند؟ آیا همین کار که زیر نظر مستقیم دولت است، به گرانی‌ها و تورم در جامعه دامن نمی‌زند؟
متقاضی خرید خودرو – تهران
*خانم الهام خانجانی از تهران: دادستان کل کشور به درستی گفته‌اند که با زور و خشونت نمی‌توان با بدحجابی مبارزه کرد.همان‌طور که چندی پیش در مصاحبه با شبکه 5 گفته شد پذیرفتن حجاب یک موضوع فرهنگی و اعتقادی است که با کتک زدن و ناسزا گفتن و جریمه کردن حاصل نمی‌شود و چه بسا که نتایج بدتری هم به بار آورد که متاسفانه طی سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم. از روزنامه ارزشی شما انتظار دارم صدای من را به گوش مسئولان برسانید.
*
صادقی از شهرری: وزارت صنعت توضیح دهد که افزایش قیمت 30درصدی لبنیات با کدام مجوز و توجیه قانونی صورت گرفته است؟ به مسئولان بگویید این گرانی‌های مستمر اعصاب مردم را خُرد کرده است!
*
مجید جلالی از کرج: در هفته دولت، دولتمردان و مجلسیان بفکر معیشت زخم خورده بازنشستگان جامعه کارگری که در شرایط اقتصادی حاکم حقوقشان کفایت 5 روز هزینه‌های زندگی‌شان را نمی‌کند، باشند. اغلب این افراد کارنامه رزمندگی و ایثارگری دهه 60 را نیز در پرونده خاطرات ذهنشان یدک می‌کشند.