كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 10شهریور-97
كيهان و خوانندگان
    * به کساني که با هواپيماهاي مستعمل آمريکايي، فرانسوي عکس يادگاري مي گرفتند، بگوييد حق اين بود که با جنگنده بومي کوثر عکس بگيرند چون اگر افتخاري باشد اينجاست!
    68580919
    * کشوري که با مديريت جهادي توانسته جنگنده بومي توليد کند آيا قادر نيست صنعت خودرويي و ديگر صنايع را خودکفا کند؟ انتظار مي رود دولت با کمک گرفتن از جهادگران جبهه مقاومت، کشور را در برابر تحريم هاي بيگانگان خودکفا کند.

    75560916 و 11540937

    * سوال نمايندگان ملت از رئيس جمهور در صحن علني مجلس اين بود که چرا عوامل دولتي چوب حراج به خزانه ارز و سکه زده و اين مشکلات و مصائب را براي کشور به وجود آورده اند. ولي آقاي رئيس جمهور به جاي جواب دادن حاشيه رفت و گفت: همه بايد با هم باشيم و نااميدي ايجاد نکنيم. به نظر مي رسد مسئولان شعور ملت را دست کم گرفته اند.

    عليمرداني

    * آقاي روحاني رياست محترم جمهوري گفته اند در اين شرايط بايد اختلاف ها را کنار بگذاريم و همه با هم باشيم. ولي در عمل خود ايشان وقت و بي وقت شروع کننده سخنان وحدت شکن هستند. بنده عرض مي کنم اگر ايشان اهل وحدت بودند و از مشورت با منتقدين بهره مي بردند امروز با چنين مشکلاتي مواجه نمي شديم. دو صد گفته چون نيم کردار نيست.

    97620917
    * آقاي رئيس جمهور در جواب سوال نمايندگان مجلس گفتند دولت حقوق کارمندان را دو برابر کرده است. به خدا قسم اين ادعا واقعيت ندارد. چرا رئيس اجرايي کشور اين قدر راحت خلاف واقع به زبان مي آورد.

    کريمي

    * آقاي روحاني واقعاً روز سه شنبه فکر مي کرد چرا به مجلس آمده است؟! هنوز ايشان متوجه نشده است که غرق کردن مردم در سراب توهمات و گل و بلبل کاذب فقط آسيب زاست؟

    0461021
    * از سخنان آقاي روحاني در مجلس با يک جمع بندي مي توان گفت همانند گذشته دولت تکرار دوباره وعده هاي تکراري را تکرار کرد و گويا خبري از تحقق آنها نيست!

    2000021
    * چرا در شبي که فرداي آن آقاي رئيس جمهور قرار است به مجلس برود از بسته هاي کمکي دولت رونمايي مي شود؟!

    0129021
    * مجلس و قوه قضائيه از همه خواسته اند در موضوع اقتصاد به دولت کمک کنند. اما اين را نبايد فراموش کرد که مسبب اصلي اين مشکلات بي تدبيري هايي بوده است که بعضاً در مواردي ادامه دارد. چگونه مي توان دولت را متقاعد کرد که بايد به اين بي تدبيري ها پايان بخشد و براي نظرات متخصصان ارزش قائل شود؟

    رياضي

    * يک روز با شعار رفع سايه جنگ و کسب آرا نمايش آمادگي نيروهاي مسلح را مورد اعتراض قرار مي دادند و يک روز هم گفتند به سبب قدرت دفاعي مان کسي جرات حمله به ما را ندارد! بالاخره کدام را بپذيريم...؟!

    17350990
    * آقاي رئيس جمهور، شما نماينده مردم ايران هستيد. مگر صداي اعتراض شان به ناکارآمدي دولت تان را نمي شنويد؟ فاصله طبقاتي، گراني لحظه به لحظه در اکثر موارد و... نتيجه عدم همنشيني با مردم است.

    جعفري

    * آقاي صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي کشورمان خبر داده که در بازسازي راکتور آب سنگين اراک، انگليس جايگزين آمريکا شده است. بنويسيد سگ زرد برادر شغال است. حضرت امام خميني(ره) در سال 43 فرمودند انگليس از آمريکا بدتر و همه از هم بدتر.

    44700912
    * مواد اوليه توليد نوشابه در حجم انبوهي از آمريکا و... وارد مي شود اما در مقابل مواد اوليه براي توليد کالاهاي مفيد کمياب شده است! تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل!

    1385021
    * از نماينده مردم دماوند تقاضا دارم توضيح بدهد آيا براي رفع مشکلات، کمبود آب روستاهاي دماوند، اشتغال جوانان و... هم برنامه اي دارد؟ تا به امروز طرفداري از فتنه گران و سران فتنه و... اولويت هاي برخي از نمايندگان بوده است. اميدوارم از اين به بعد پيگيري مطالبات مردمي در دستور کار اين نمايندگان قرار گيرد.

    9019021
    * سالانه 84 ميليون تن آهن در کشور توليد مي شود که 60 ميليون تن آن به مصرف داخل مي رسد و 24 ميليون تن آهن صادر مي شود. با اين وصف، چرا آهن يک باره در کشور با کاهش عرضه روبرو و قيمت آن چندبرابر مي شود؟ دستگاه قضايي بايد مفسدين و محتکرين را به دست قانون و حکم الهي بسپارد.

    8816021
    * در ابتداي رياست جمهوري دولت يازدهم ما پنج نفري در روز عيد قربان، گوسفندي را ذبح و بين مستمندان تقسيم مي کرديم. هر سال به تعدادمان تا 12 نفر افزوده شد ولي امسال با رشد نجومي قيمت ها حتي نتوانستيم يک گوسفند در عيد قربان، ذبح کنيم! و فقط بوي عيد را استشمام کرديم.

    94380912
    * در مسابقات ورزشي خارج از کشور به هنگامي که ورزشکاران ما روي سکوي قهرماني قرار مي گيرند ضرورت دارد از قبل توسط مسئولان ورزش کشورمان به عوامل اهداکننده جوايز گوشزد شود مطابق با قانون اسلام و فرهنگ ما ايرانيان خانم ها و آقايان نامحرم از دست دادن به يکديگر معذورند.

    87170936
    * قيمت خودرو به دليل بي تفاوتي مسئولان کشور تخته گاز بالا مي رود و هيچ تدبيري انديشيده نمي شود. گاهي به نظر مي رسد اين رهاشدگي اقتصاد کشور به عمد صورت مي گيرد و خوف اين وجود دارد که بعضي ها هدف شان به تنگ آوردن مردم براي تن دادن به مذاکره با آمريکا باشد.

    33930913
    * با اين وضع متلاطم بازار و افزايش 2-3 برابري قيمت ها من جوان چگونه قادرم ازدواج کنم؟ مسئولان امر در دولت و مجلس و دستگاه قضايي تدبيري براي بي تدبيري ها کنند.

    28460935 و 77950936

    * قصد داشتم با همسرم به مشهد مقدس بروم و براي صرفه جويي و آسايش بيشتر ترجيح دادم از وسايل عمومي استفاده کنم. وقتي براي تهيه بليط قطار اتوبوسي که فکر مي کردم ارزان ترين قيمت را داشته باشد مراجعه کردم گفتند 125 هزار تومان! واقعا پايم به زمين چسبيد ... قطار 4 تخته لوکس چندي قبل 80-90 هزار تومان بود حالا قطار درجه 3 (اتوبوسي) شده 125 هزار تومان! اين هم از شاهکارهاي وزير راه و شهرسازي است که من بعد ديگر افراد متوسط جامعه هم توان مسافرت با قطار را نداشته باشند!

    2085021
    * بليت رفت بنده با هواپيما از اهواز به مشهد 180 هزار تومان بود ولي براي برگشت قيمت بليت 800 هزار تومان شد. براي بعضي از نماينده هاي مجلس که به رغم مشاهده اين همه بي تدبيري در دولت آن ها را توجيه مي کنند.متاسفم.

    7131-0916
    * قوه قضائيه بايد به تخلفات شرکت هاي لوازم خانگي خارجي ورود کند، يکي از دلايل گراني اين لوازم خانگي عدم فروش کالا توسط نمايندگي ها و فروش در بازار با دلار 10 هزار توماني است.

    0603-021
     * حق الزحمه انتخابات رياست جمهوري و شوراها در اصفهان بعد از گذشت يک سال هنوز پرداخت نشده است. با پيگيري از فرمانداري اصفهان نتيجه اي نداده است... مسئولان امر لطفا پاسخگو باشند!

    بهروز محمدي