كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی  کیهان - 97
كيهان و خوانندگان
    * ان شاءالله چنان سيلي محکمي بر گوش آل سعود و امارات نواخته شود که خود و اربابانشان تا زنده اند جرات حتي فکر کردن به تکرار چنين جناياتي را به خود راه ندهند.
    61960915
    * تنها پاسخ التيام بخش زخم خوزستان عزيز برخورد عبرت آموز با آل سعود است. اعدام چند تروريست جاني در مقابل تحرکات خبيثانه دولت وهابي عربستان به نمايندگي از آمريکا و رژيم صهيونيستي بازدارنده نخواهد بود.

    نيک نام از قم

    * حوادث تلخي که براي کشور به وجود مي آيد نتيجه کوتاه آمدن اين دولت در مقابل آمريکا و انفعال هاي بي شمار آن است. افرادي از همين تروريست ها خيلي راحت به سفارتخانه هاي ما حمله مي کنند و کشور ميزبان گاه حتي از آنان حمايت مي کند. تنها راه، داشتن رويکرد انقلابي است که اين دولت با آن بيگانه بوده است.

    30060919 و 00490911

    * امروز تروريست ها تنها با حمله مسلحانه به جنگ با ملت ايران نيامده اند. تروريست هاي اقتصادي، فرهنگي و ... امروزه با نقشه همان حاميان غربي و منطقه اي تمام اقشار جامعه را آماج تيرهاي خود قرار داده اند. بايد آماده نبردي سرنوشت ساز در همه عرصه ها با شکل هاي مختلف تروريسم غرب بود.

    94520912
    * من سرباز وظيفه و مدافع امنيت در کشورم هستم، خواستم از اين ستون در روزنامه کيهان به تمام سربازان ايران اسلامي شهادت برادرانم در اهواز را تسليت بگويم و قول شرف بدهم انتقام خون شان را خواهيم گرفت.

    سرباز وظيفه کمالي

    * اميدوارم روزي فرا رسد که دولتمردان ما شرط ورود اروپايي ها به بازار ايران را اخراج انواع و اقسام تروريست هاي ضدايراني (منافقين، تجزيه طلبان و ...) از اين کشورها عنوان نمايند.

    دشتي

    * رسانه هاي ضدانقلاب ابتدا حمله تروريستي را مرتبط با گروه تروريستي الاحوازيه و داعش دانستند و با تروريست ها مصاحبه هاي پيروزمندانه انجام دادند اما ناگهان با چرخشي سريع سعي کردند انگشت اتهام را به سمت نظام اسلامي نشانه بروند! سردرگمي در رسانه هاي ضدانقلاب و حامي تروريست در اين مورد کاملا پيدا است.

    7472021
    * براي بنده و خيلي هاي ديگر سوال شده چرا خانم ها مولاوردي و ابتکار جنايت تروريستي در مراسم رژه نيروهاي مسلح در شهر اهواز را محکوم نکرده و به خانواده شهداي اين حادثه پيام تسليت ارسال نکردند. آيا از نظر آنان خانواده هاي داغدار ايراني به اندازه چند جاسوس مورد حمايت آنان ارزش همدردي نداشتند؟

    95900914
    * يکي از خوانندگان روزنامه ازطريق اين ستون مردمي درباره رمز اشتراک نظر و همسويي روزنامه هاي زنجيره اي با شبکه هاي ماهواره اي ضدانقلاب در عدم پوشش خبري هزاران مراسم عزاداري اباعبدالله الحسين به ويژه مراسم هاي باشکوه شيرخوارگان حسيني در داخل و خارج کشور سوال کرده بود. عرض مي کنم رمز اشتراک اين جماعت ضدانقلاب داخل و خارج در دو چيز است اول حرام خواري دوم بردگي غرب و آمريکا.

    حسني

    * آن کساني که در داخل کشور شب و روز به بزک کردن چهره آمريکا و تجويز مذاکره با اين عفريت شوم مشغول هستند در حادثه تروريستي اخير در شهر اهواز که زن و بچه مردم را به خاک و خون کشيدند چه دارند بگويند؟

    95900914
    * خدا را شاکريم که رئيس جمهور پس از بهره برداري تبليغاتي از مخالفت با مجاهدان عرصه صنايع موشکي در ايام تبليغات انتخاباتي، بالاخره گفت حالا قدر موشک هايمان را مي دانيم!

    84550912
    * ديپلماسي منفعل و دچار رخوت اين دولت به جايي رسيده که فلان مسئول آمريکايي به خودش اجازه مي دهد که رئيس جمهور کشورمان را خونخوار خطاب کند! اميدواريم آقاي روحاني رياست محترم جمهوري در سازمان ملل جواب اين توهين ها را بدهد و عزت کشور را حفظ کند.

    53640912
    * گويا بعد از برجام، حالا تمام مشکلات دولت و مجلس قرار است با تصويب FATF حل شود! آيا واقعا مسئولان امر اين قدر از موضوع روشن عدم اراده برخورد با تروريست هاي واقعي از سوي کشورهاي اروپايي بي خبرند؟ آيا در دنيا فقط اين ايران است که بايد خود را به اين قرارداد پايبند کند و به خودتحريمي در جبهه مقاومت رسميت بخشد؟

    شکيبا

    * پيشنهاد مي کنم براي بازسازي شهرهاي سوريه هر يک از استان هاي کشور مسئوليت بازسازي قسمتي از آن را برعهده بگيرد، از نيروي کار گرفته تا سرمايه گذاري و ساخت و ساز و... مي تواند نفع بزرگي را عايد کشورمان کند. تقسيم کار در بازسازي سوريه بايد از ايران آغاز شود نه کشورهاي حامي تروريسم جهاني.

    0129021
    * در اردبيل که قطب کشاورزي است چرا بايد سيب زميني که از دست کشاورز زحمتکش خارج شده به قيمت 4 هزار تومان به فروش برسد و گوشت گوسفند به بالاي 70 هزار تومان برسد و...؟ همه اينها نشانه ضعف مديريت دولت و صادرات بي رويه و نبود نظارت است. چون گوجه فرنگي و سيب زميني چه ارتباطي با نوسانات مصنوعي قيمت ارز مي تواند داشته باشد.

    علي محمدي- اردبيل و صفر افتخاري

    * نفرين بر آن دولتمرداني که با سوءمديريت خود کاري کردند که در طول چند روز قيمت ها چند برابر افزايش پيدا بکند و پايين هم نيايد. دستمال کاغذي که در داخل توليد مي شود چرا بايد در طول يک هفته قيمت آن چهار برابر شود؟

    02200935
    * افزايش هر روزه قيمت کالاهاي خوراکي و پوشاکي توليدي داخل چه ارتباطي با افزايش قيمت ارز و سکه دارد؟ آيا به قول رئيس جمهور اينها از مشکل مديريت دولت نيست که از دولت قبل ايراد مي گرفتند؟! واقعاً اگر قادر نيستند صادقانه اعلام و استعفا دهند تا يک مدير جهادي کار را به دست بگيرد... برخي مردم در تامين حداقل قوت خود با اين بي تدبيري ها درمانده اند!!!

    67650912 و احمدزاده

    * درباره شوخي سبک و دور از ادب و از سر سيري وزير بهداشت با پيرمرد خراساني مي خواهم بگويم چقدر خوب مي شد علم ايشان مزين به ادب و مروت بود.

    92840912
    * قيمت شير خشک 50 هزار تومان شده. مدتي است به جاي شير خشک آب قند به فرزند يک ساله و نيمه ام مي خورانم. خداوند از تقصير و کوتاهي دولتمردان نخواهد گذشت چرا که نمي خواهند کار بکنند.

    96430916
    * فکرش را بکنيد اگر در اين چند سال يک مدير انقلابي مثل سردار سليماني بر سر کار مي آمد و اداره اجرائي کشور را به عهده داشت چه پيشرفت هايي که نمي کرديم.

    12890912
    * هيئت دولت براي زلزله زده هاي کوهبنان کرمان و بر اثر گراني آهن و مصالح ساختماني، وام زلزله زدگان را افزايش داد و ما يک ماه است که منتظريم که دولت ابلاغ کند ولي خبري نيست! زمستان در پيش است و زندگي در کانکس بسيار سخت است. زمستان سال گذشته را تجربه کرديم... لطفاً مسئولان دولتي تدبيري کنند.

    23660913
    * چرا سايت ثبت نام خريد تراکتور بسته است؟ و چرا يک کشاورز براي خريد اين وسيله ضروري کشاورزي، وام 18 درصدي بايد بگيرد؟! از رئيس جمهور درخواست مي شود فکري به حال کشاورزان بکند و دغدغه آنها را برطرف سازد؟!

    67600915
    * براي اعتراض به نمرات کنکور بايد وارد سامانه سنجش شد و بعد از عضويت اعتراض خود را ثبت کرد اما جالب اينکه مشخصات فرد متقاضي با هيچ فونتي در سامانه ثبت نمي شود! کارشناسان سايت سنجش هم چند روزي است که به جاي دادن پاسخ، سکوت کرده اند! از مسئولين امر تقاضاي رسيدگي دارم.

    34080912