كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 6 مهر -97
كيهان و خوانندگان
    * از راه دور دست مردم انقلابي خوزستان را به خاطر حضور گرم و باشکوه در مراسم تشييع شهداي حادثه تروريستي شهر اهواز مي بوسم.
    
۷۴۹۰۰۹۱۵
    * 
شکوه و عظمت حضور گرم مردم خوزستان در تشييع شهداي حادثه تروريستي پيام روشني براي داخل و خارج داشت. پيام به داخل اين بود که انفعال دولت در سياست خارجي بايد کنار گذاشته شود و پيام به خارجي ها اين است که اين ملت از اقتدار نظامي و موشکي خود به هيچ قيمتي دست نخواهد کشيد.
    72110990
    * 
حادثه تروريستي اهواز نشان داد دشمنان ايران شکست سختي در منطقه از جبهه مقاومت خورده اند حال با عمليات کور و بزدلانه سعي دارند از ملت انتقام بگيرند. دشمنان بايد بدانند در آينده نزديک با ضربه سنگين مقاومت مواجه خواهند شد و اين ضربه آنان را پشيمان خواهد کرد.
    6406-0912
    * 
در حالي که ملت عزادار شهداي حادثه تروريستي اهواز بود نمايندگان غربگراي مجلس اين حادثه را بهترين فرصت براي تصويب قانون مشکل ساز FATF ديدند و بدون توجه به منافع ملي کشور زير بار چنين ننگي رفتند.
    47580919
    * 
علي رغم هشدار چندين باره دلسوزان و منتقدين مجلس خطاي ديگري در کارنامه خود در سال 97 را پس از برجام، با تصويب FATF برجاي نهاده تا دست دشمنان براي مقابله با جبهه مقاومت بازتر شود!
    
طاهري
    * 
رئيس کميسيون اقتصادي مجلس گفت با تصويب FATF مشکل بانکي نه تنها حل نمي شود بلکه بدتر هم مي شود! بايد به حال نمايندگاني که درک صحيحي از مصوبات خود ندارند گريه کرد؟!
    
عسگري
    * 
بعد از 40 سال هنوز وزارت جهاد کشاورزي ما برنامه مدون نيازمندي ها و خريد تضميني برخي ميوه ها و... سيب زميني، پياز، گوجه و... ندارد! يک سال پياز اشک مردم را درمي آورد، يک سال گوجه فرنگي دل مردم را خون مي کند، يک سال سيب زميني و گاهي نيز همه! همين محصولات به ثمن بخس از کشاورز زحمتکش خريداري مي شود و قيمت آن توسط دلالان، انبارداران، زالوصفتان و... به 7 تا 8 هزار تومان مي رسد! تا کي بايد ملت شاهد اين همه بي تدبيري باشد؟!
    
طاهر فرخ
    * 
روزگاري دولتمردان کنوني، دولت نهم را به خاطر توزيع رايگان سيب زميني انباري مورد شماتت قرار دادند. حالا خودشان را چرا به خاطر گراني سيب زميني و گوجه مورد شماتت قرار نمي دهند؟! آفرين بر اين تدبير و مرحبا به اين اميد؟!
    20710917
    * 
مجلس هر وزيري را که استيضاح کند بعدش به عنوان مشاور در دولت مشغول خواهد شد. متاسفانه گويا تا پايان اين دوره دولت و مجلس بايد بسوزيم و بسازيم!
    7215-0915
    * 
در دولت انقلابي شيلي در دهه 1970 سازمان سيا و دولت آمريکا به موضوع اعتصاب کاميونداران تمرکز کرده بودند. الان اينجا همه توجه ها به واقعه اهواز است و موضوع اصلي که فشار نفوذي ها بر حمل و نقل جاده اي کشور است کمرنگ شده است. در اين مسئله عدم توجه به خواسته کاميون داران و نبود لوازم يدکي، عامدانه به نظر مي رسد و دست عوامل نفوذي قابل مشاهده است.
    3152021
    * 
راننده خودروي سنگين هستم. به بنده پيشنهاد بردن بار براي کارخانه اي شد. من از بردن آن بار امتناع مي کردم. شايد تعجب کنيد به محض رساندن بار به کارخانه اين سيل کارگران بودند که براي تشکر از بنده آمده بودند. از همه دوستان راننده تريلي تقاضا دارم براي آبروي کارگران هم که شده به ياري کشورشان بشتابند. عزم همه ما بايد مقابله با تهديدها و تحريم ها باشد ضمن اينکه دنبال مطالبات صنفي خودمان هم هستيم.
    24340919
    * 
آقاي رئيس جمهور گفته بودند مسئولان خائن را که عامل در نوسان هاي قيمت ارز و سکه بوده اند به دادگاه معرفي مي کنند پس چه شد؟
    07000901
    * 
نسخه دلار 17 هزار توماني را خانم لاگارد رئيس صندوق بين المللي پول براي ايران تجويز کرده ولي آقاي روحاني در نيويورک اولين ديدار را با اين فرد داشته است! آقاي روحاني در حال تکميل مسير مخرب و غلطي است که دولت هاي سازندگي و اصلاحات آن را طي کردند.
    0129021
    * 
نگاهي به تحولات کشورهاي صنعتي اگر بيندازيم خواهيم ديد که اين عرصه نظامي بوده که موجب شکل گيري صنعت پويا در آن کشورها شده و اين رشد نظامي بود که به عرصه هاي صنعت ورود پيدا کرده موجب شکوفايي کل اقتصاد آن کشور شده است. عدم کاربرد رموز موفقيت صنايع دفاعي در صنعت و اقتصاد و توليد موجب مي شود تا کشور احساس شديدي به کشورهاي انحصارطلب در فناوري داشته باشد.
    46100902
    * 
به رئيس شوراي شهر تهران عرض مي کنم طبق قانون بازنشستگان نبايد در پست هاي دولتي شاغل باشند و جناب شهردار تهران بايد کنار بروند. آيا هرگاه قانون به نفعمان باشد خوب است و هرگاه از آن خوشمان نمي آيد، نبايد اجرا شود؟ با اين همه جوانان متعهد و تحصيل کرده و مديران جهادي بالقوه و بالفعل چه لزومي دارد چنين بازنشستگاني بکارگيري شوند!
    
رحماني
    * 
وزير بهداشت در تاريخ 97/7/1 در بجستان به پيرمردي که از بي پولي براي فيزيوتراپي همسرش شکوه کرد اظهار داشت؛ خودت بمال خوب مي شود! واقعا انسان متعجب مي شود از اين همه بي اخلاقي يک پزشک! به ايشان عرض مي کنم جناب وزير، درد جانفرسايي که شما و مدعيان اصلاحات با بي تدبيري و چوب حراج زدن بر ذخاير کشور بر پيکر ملت نهاديد با چه چيزي خوب مي شود؟!
    
بوربور- ورامين
    * 
رئيس جمهور محترم! اگر شما فقط وزير راه و شهرسازي را برکنار و يک جوان فهيم، مدبر، پرکار و جهادي را که بتواند مسکن مهر را احيا نمايد، معرفي کنيد خواهيد ديد که مشکلات اقتصادي به ميزان بالايي کاهش خواهد يافت. شما را به آن سوگندي که خورده ايد نگذاريد اين چند صباح باقيمانده از عمر دولت دوم شما به بطالت سپري شود و ملت متضرر شوند!
    05940912
    * 
وقتي اجناس و کالاهاي احتکار شده پس از کشف دوباره با دو برابر قيمت روانه بازار بشود اتفاقي در اقتصاد کشور نمي افتد. مبارزه با احتکار بايد جدي باشد و مردم تاثير آن را بر بازار ببينند.
    68090913
    * 
آقاي رئيس جمهور باز هم گفته اند اگر آمريکا صادق باشد براي مذاکره تصميم مي گيريم! آمريکايي ها چند بار و با چه زباني بفهمانند که صداقت ندارند و خرشان که از پل بگذرد به ريش همه مي خندند. به آقاي روحاني بايد گفت آزموده را آزمودن خطاست و در پيش گرفتن سياست انفعال خدمت به کشور نيست.
    33520936
    * 
سبد کالايي که قرار بود به چند ميليون قشر مستضعف و نيازمند تحويل شود چه شد؟!
    71090915