: جادههای
مشگین شهر و تبریز – اهر هر روز قربانی میگیرد
عملیات ساختمانی حدود 30 کیلومتر از آزادراه تبریز – اهر همچنان با حرکت لاک پشتی ادامه دارد و با توجه به عبور و مرور هزاران وسایل نقلیه (سبک و سنگین) این جاده با حجم وسیع ترافیک روبروست و هر روز شاهد حوادث مرگبار هستیم. همچنین جاده مشگین شهر – اهر سالهاست با وضعیت اسفباری از لحاظ ترافیک و کم عرض بودن جاده روبرو میباشد و هر روز حوادث خونین در این جاده رقم میخورد، گویی مسئولان وزارت راه و شهرسازی دچار خواب زدگی شدهاند. بنابر این تقاضای رسیدگی به وضعیت جادههای کوهستانی و حادثه آفرین تبریز – اهر و مشگین شهر – اهر میباشیم.
محمدرضا کاظمیان - تهران
عملیات ساختمانی حدود 30 کیلومتر از آزادراه تبریز – اهر همچنان با حرکت لاک پشتی ادامه دارد و با توجه به عبور و مرور هزاران وسایل نقلیه (سبک و سنگین) این جاده با حجم وسیع ترافیک روبروست و هر روز شاهد حوادث مرگبار هستیم. همچنین جاده مشگین شهر – اهر سالهاست با وضعیت اسفباری از لحاظ ترافیک و کم عرض بودن جاده روبرو میباشد و هر روز حوادث خونین در این جاده رقم میخورد، گویی مسئولان وزارت راه و شهرسازی دچار خواب زدگی شدهاند. بنابر این تقاضای رسیدگی به وضعیت جادههای کوهستانی و حادثه آفرین تبریز – اهر و مشگین شهر – اهر میباشیم.
محمدرضا کاظمیان - تهران
: *مادر
یک زندانی از تهران: افزایش سرسامآور قیمت سکه برای مردانی که
ناچارند مهریهها را با آن بپردازند مشکلات عدیدهای ایجاد کرده و بسیاری از
جوانان تحصیلکرده و شاغل را در زندانها نگه داشته است. از قوه قضاییه و دولت
محترم انتظار میرود یک سکه بهار آزادی را با تخفیفهای لازم به زندانیان مهریه
بفروشد و یا ترتیب دیگری برای پرداخت مهریه توسط آنان اتخاذ و اجرا کند.
*خانجانی از تهران: منابع ارزی کشور حاصل صدور نفت و تلاش صادرکنندگان کشورمان است و به عنوان ثروت ملی نباید صرف واردات خودروهای لوکس و گرانقیمت خارجی شود که برای کشورمان هیچگونه ارزش افزوده ندارد.
*خانجانی از تهران: منابع ارزی کشور حاصل صدور نفت و تلاش صادرکنندگان کشورمان است و به عنوان ثروت ملی نباید صرف واردات خودروهای لوکس و گرانقیمت خارجی شود که برای کشورمان هیچگونه ارزش افزوده ندارد.