کشف 38 هزار ليتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان


کشف 38 هزار ليتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان  7 آبان - 97

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در دو عملیات پلیس 38 هزار ليتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز شناسایی و دو راننده همراه خودروهای حامل سوخت قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای رسیدگی منتقل شدند.
کشف 38 هزار ليتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان
رضا زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با خبر شدیم یک دستگاه کامیون تانکردار حامل فرآورده نفتی قاچاق است، اظهار کرد: این موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان دو اکیپ مستقر شد که در مسیر جورقان این کامیون شناسایی و توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش تقریبی150 میلیون ریال کشف شد.
وی با بیان اینکه همچنین در مأموریت دیگری، مأموران پلیس آگاهی استان در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار اسکانیا سفید رنگ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند، بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز به ارزش تقریبی 800 میلیون ریال کشف شد.
زارعی گفت: دو خودرو به همراه دو راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.