156 نماینده ؛ قوه قضاییه گزارش در مورد موسسات مالی را سریع تر ارائه کند

 156 نماینده در بیانیه ای؛
قوه قضاییه گزارش در مورد موسسات مالی را سریع تر ارائه کند  7آذر-97
قوه فاسد قضاییه همچون سپاه پاسداران و بسیج و آستان قدس رضوی ونیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و...درگیرغارتگری وبالاکشی سپرده های مالی سپرده گذاران مؤسسات مالی واعتباری بوده است حال چگونه توقع از ارائه گزارش از این قوه فاسدقضاییه است؟
تهران-ایرنا- 156 نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خواستار تسریع در ارائه گزارش قوه قضاییه در خصوص موسسات مالی به مجلس شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه در ادامه جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس شورای اسلامی گفت: 156 نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی با استناد به آیین‌نامه داخلی مجلس و تبصره (1) ماده (236) و همچنین ماده (234) آیین‌نامه داخلی و اصلاحاتی که در آن تصریح شده، تاکید کردند تشریفات دادرسی که باعث اطاله بیش از یک سال در ارجاع پرونده موسسات مالی به دلیل قصور بانک مرکزی شده و هنوز قوه قضاییه هیچ تصمیمی نگرفته است .
وی افزود: آنها خواستار تسریع این قوه در ارائه گزارش خود در خصوص وضعیت موسسات مالی شده‌اند.

**
نرخ تضمینی گندم را اصلاح کنید
160
نفر از نمایندگان مجلس همچنین امروز در نامه ای خطاب به رییس‌جمهوری خواستار اصلاح نرخ هزار و 470 تومانی خرید تضمینی هر کیلو گندم از کشاورزان شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه ضمن قرائت این نامه گفت: امضا کنندگان این نامه متذکر شدند با احتساب هزینه‌های کمرشکن و سرسام‌آور نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی، تعیین قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم به نرخ 1470 تومان اجحاف به کشاورزان است و مبلغ تعیین شده با هیچ معیار و مبنای محاسباتی جور نیست.
وی افزود: نمایندگان در این نامه خواستار تجدید نظر در قیمت مذکور و محاسبه قیمت واقعی با توجه به نرخ روز ارز و گران شدن ماشین‌آلات و نهاده‌های کشاورزی شدند.

**
بیانیه مجمع نمایندگان استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز آزادسازی شهر بستان
علی مطهری نایب رییس دوم مجلس اعلام کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان با فرا رسیدن 8 آذر مصادف با آزادسازی شهر بستان این روز را به رزمندگان اسلام و خانواده شهدا و ایثارگران تبریک گفتند