تصاویرتجمع فرهنگيان مقابل دفتر سازمان ملل در حمايت از مردم مظلوم يمن

تجمع فرهنگيان مقابل دفتر سازمان ملل در حمايت از مردم مظلوم يمن   7آذر -97
اوج ابله گری یا خودزنی سازماندهی شده اطلاعات سپاه پاسداران به نمایش گذاشته شده است چون بدون توجه به مطالبات معلمین معترض اعتصاب کرده مشتی آتش به اختیار ساندیس خور با عنوان فرهنگیان تجمع مقابل فتر سازمان ملل در حمايت  از حوثی های زیر چتر  مردم مظلوم يمن برپاکردند.
جمعي از فرهنگيان مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران صبح ديروز در حمايت از مردم مظلوم يمن، در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران، تجمع اعتراض آميز برپا كردند.
به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، فرهنگيان در اين تجمع با سردادن شعار هايي عليه آمريكا و آل سعود، حمايت خود را از مردم مظلوم يمن نشان دادند.
در اين تجمع فرهنگيان با در دست داشتن پلاكارد هايي با مضامين ضدآمريكايي و آل سعود شعار هايي در حمايت از مردم مظلوم يمن و محكوم كردن جنايت هاي رژيم صهيونيستي، آمريكا و آل سعود سر دادند.
آنها در شعار هاي خود همچنين خواستار توجه سازمان ملل متحد نسبت به ظلمي كه اين روز ها به مردم مظلوم يمن مي شود، شدند.
فرهنگيان با قرائت بيانيه اي جنايت آل سعود و حمايت بي دريغ آمريكا از آنها را محكوم و به اين رژيم اعلام كردند كه اين فجايع وحشيانه، جز رسوايي آنان در افكار مردم جهان و آشكار نمودن ترس و وحشت آنان از اسلام ناب محمدي (ص)، برايشان نتيجه اي دربر نخواهد داشت.
در اين بيانيه همچنين آمده بود: ما فرهنگيان ضمن اعلام همبستگي با مردم غيور و مقاوم يمن اعلام مي داريم كه تا پاي جان در جبهه حق عليه باطل خواهيم ايستاد و در هر كجاي جهان كه پرچمي براي حمايت و دفاع از ستمديدگان برافراشته شود از آن حمايت خواهيم كرد.
تجمع فرهنگيان مقابل دفتر سازمان ملل در حمايت از مردم مظلوم يمن