خواب آسوده مدیرکل فرودگاه بیرجند/ چند سؤال ساده از آقای مدیرکل


حامد رجایی
خواب آسوده مدیرکل فرودگاه بیرجند/ چند سؤال ساده از آقای مدیرکل 10 آبان – 97
انگاری رژیم ولایت فقیه یک پارچه است و رهبر انتصابی همه کاره  ندارد و دارای جناح ها وباندها نیست که سخت درگیر جنگ قدرت و ثروت اند چون همه سئوال وانتقادات همراه با پیگیری مطالبات به دولت می شود.
آنچه جلوی رشد و توسعه صنعت هوایی بیرجند را گرفته، حضور مدیران بی‌انگیزه و‌بی دغدغه در این سال‌ها بوده است و حذف چندین پرواز فرودگاه بیرجند ثمره عدم پیگیری‌های به‌موقع مدیرکل این سازمان در تهران و وزاتخانه راه و شهرسازی بوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حامد رجایی در یادداشتی نوشت:
در حالی‌که خبر لغو پروازهای بیرجند به تهران از سوی هواپیمایی ایران‌ایر طی روزهای گذشته در محافل مورد گلایه مردم بوده است، بر اساس شواهد کم‌کاری و عدم پیگیری به‌موقع مدیرکل فرودگاه بیرجند در این جریانات بسیار مشهود می‌باشد، به طوری که روز گذشته و طی صحبتی که با مدیر یکی از دفاتر هواپیمایی داشته‌ام اعلام کرد که از حدود ۱۰ روز قبل نسبت به این تصمیم مطلع بودیم که از ۶ آبان تعدادی از پروازهای ایران‌ایر (تهران به مقصد بیرجند) لغو خواهد شد و یقیناً مدیرکل فرودگاه بیرجند هم در جریان قرار بوده است!
حال جای سؤال است که سلامی مدیرکل فرودگاه بیرجند چرا در این مدت رسانه‌ها و مسؤولین استانی را نسبت به این تصمیم مطلع نساخته است تا مطالبه‌گری و پیگیری لازم به‌موقع صورت پذیرد؟! و سؤال دیگر این است که وی به‌عنوان مسؤول این فرودگاه تاکنون چه اقداماتی برای جلوگیری از این تصمیم انجام داده و آیا غیر از این است که وی چشم خود را بسته و به اصطلاح به خواب آسوده رفته است؟ چراکه ۱۰ روز زمان زیادی است که این مسئله توسط مدیرکل فرودگاه بیرجند و مسؤولین استانی پیگیری شود.
به نظر می‌آید آنچه جلوی رشد و توسعه صنعت هوایی بیرجند را گرفته، حضور مدیران بی‌انگیزه و‌ بی‌دغدغه در این سال‌ها بوده است و حذف چندین پرواز فرودگاه بیرجند ثمره عدم پیگیری‌های به‌موقع مدیرکل این سازمان در تهران و وزاتخانه راه و شهرسازی بوده است.
البته ذکر این مطلب ضروری است که دولت روحانی نیز وعده‌ها مکرری تاکنون به این استان داده که اکثر آنان محقق نشده است و در حوزه هوایی نیز باری دیگر شاهد عدم صداقت مدیران ارشد دولت روحانی یعنی (مدیرعامل هواپیمایی ایران‌ایر) هستیم.