دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک

 روزهای 14 و 15 اسفند ماه جاری ؛
دانشگاه تهران میزبان کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک    7 اسفند - 97
تهران-ایرنا- دبیر علمی کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک می گوید : در این همایش علاوه بر بهبود ارتباط میان صنعت و دانشگاه، علمی کردن روند استراتژی، معرفی تجارب برتر مدیریت در این حوزه و توانمندسازی و کمک به مشاوره تحقیقات دانش استراتژی مورد تأکید قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، علی حیدری روز دوشنبه در نشست خبری پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اظهار کرد: این همایش از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: برگزاری کنفرانس بین المللی برای دانشگاه ها چالش بسیاری دارد اما امسال پنجمین دوره این همایش که از 14 اسفند به مدت دو روز است ، براساس ضرورت ها برگزار می شود.
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به انجام نوآوری در پنجمین دوره همایش مدیریت استراتژیک یادآورشد: این همایش با تمرکز بر بازار سرمایه در جهت فراهم کردن زمینه کسب و کار حرکت می کند.
حیدری با اشاره به اهمیت استراتژی برای استارتاپ ها در کشور خاطر نشان کرد: شکل گیری شرکت های نوپا اهمیت بسیاری دارد، از این رو باید زمینه های رشد استارتاپ ها در کشور فراهم شود.
به گفته وی، استراتژی تأمین در صنعت خودرو که یکی از چالش های اساسی است که در این همایش مورد تأکید قرار می گیرد.
دبیر همایش مدیریت استراتژی گفت: امسال برای اولین بار جایزه ای در سطوح مختلف برای بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه به شرکت ها اهدا می شود.
حیدری با اشاره به اینکه دانشگاه و صنعت باید از تجارب یکدیگر بهره مند شوند، افزود: در کنفرانس مدیریت استراتژیک چالش ها و مشکلات حوزه کسب و کار مطرح می شود تا دانشگاهیان علاوه بر کسب ایده از اهالی صنعت راهکارهای مناسب برای حل مشکلات ارائه دهند.

**
اهدای جایزه در سطوح مختلف
نادر سید کلالی، دبیر اجرایی کنفرانس مدیریت استراژیک در ادامه مراسم درباره اهدای جایزه به شرکت های فعال گفت: جایزه بر اساس شاخص های مختلف استراتژی، قابلیت، مزیت و عملکرد طرح ریزی شده است.
وی افزود: با ارزیابی و مقایسه شرکت ها ، شرکت های هماهنگ با شاخص های مورد نظر، انتخاب و به جامعه معرفی می شود.
دبیر اجرایی کنفرانس مدیریت استراتژیک با اشاره به اینکه جایزه براساس طرح های ملی استراتژیک طراحی شده است، اظهار کرد: باوجود ثبت نام بیش ازیکصد شرکت به دلیل محدودیت های بسیار زمانی تنها 10 شرکت انتخاب شدند.
به گفته سید کلالی، جایزه سطوح مختلفی دارد؛ برنزین استراتیپوس ، سیمین استراتیپوس، گلد استراتیپوس و الماس استراتیپوس به ترتیب از پایین ترین تا بالاترین سطوح جایزه هستند.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب شرکت ها در هر سطح ارزیابی می شود و ممکن است در یک ردیف چند شرکت نیز قرار داشته باشند.