وعده تبدیل قرارداد ۱۵۰۰ کارگر پیمانکاری و شرکتی کشت و صنعت مغان به قرارداد مستقیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هماهنگی‌ها با کارفرما برای تبدیل قرارداد ۱۵۰۰ کارگر پیمانکاری و شرکتی به قرارداد مستقیم خبر داد.
به گزارش ایلنا، قاسم رحیمی (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیلصبح امروز (۱۱ دی ماه) از هماهنگی‌ها با کارفرمای مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان برای عقد قرارداد مستقیم با ۱۵۰۰ کارگر پیمانکاری و شرکتی خبر داد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل کشت و صنعت مغان تصریح کرد: مجموعه کشت و صنعت مغان با داشتن حدود دو هزار نفر نیروی کار از بزرگترین مجموعه‌های کارگری استان است که از ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه و جذب نیروی انسانی ماهر و متخصص برخوردار است.
رحیمی صیانت از نیروی کار را مهم دانست و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده به مدیرعامل این شرکت و در راستای ارتقای وضعیت نیروهای پیمانکاری این مجموعه به زودی فرایند تبدیل وضعیت و عقد قرارداد مستقیم با هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران شرکتی و پیمانکاری این مجموعه عملیاتی می‌شود.

این در حالیست که خصوصی‌سازی این مجتمع کش و صنعت در دی ماه امسال تاکنون حاشیه‌هایی داشته است. از سویی عادل آذر (رئیس سازمان دیوان محاسبات کشور) اخیراً در مجلس شورای اسلامی گفته بود: قیمت واقعی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیش از ۴ هزار میلیارد بوده که به ۱۸۵۰ میلیارد واگذار شده است.