امام جمعه جم: امروز مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و کسی نمی‌تواند چیزی را به ایران دیکته کند


امام جمعه جم:
امروز مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و کسی نمی‌تواند چیزی را به ایران دیکته کند / نقش تعیین‌ کننده‌ای در معادلات دنیا داریم12  بهمن – 97
 این آخوند معنی مستقل بودن را نمی داند چون اگر می دانست متوجه  می شد  با وجوداینکه هرروز باج های بیشتری به روسیه وچین داده  می شود  نمی تواند  تعبیر به مستقل ترین کشور دنیا کند.
امام جمعه جم گفت: امروز مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و کسی نمی‌تواند چیزی را به ایران دیکته کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حجت الاسلام محمد گنجی امشب در جمع مردم جم با تبریک دهه فجر اظهار داشت: یوم‌الله ۱۲ بهمن‌ماه برای ملت انقلابی و مسلمان ایران یادآور یکی از خاطره‌ انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه جم افزود: روز باشکوهی که با ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی به اوج سرور و شادی رسید و با سخنرانی کوبنده ایشان در بهشت زهرا، نسخه ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی ایران را درهم پیچید و با نوید پیروزی انقلاب اسلامی، به‌ ثمر رسیدن سال‌ها مبارزه انقلابی مردم ایران را بشارت داد.
وی بیان کرد: تقارن دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه فرصت مغتنمی را برای تبیین سیره سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س) به‌عنوان اولین مدافع حریم ولایت فراهم آورده است.
گنجی افزود: تا ضمن تشریح شخصیت ممتاز، ولایتمدار و استکبارستیز بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س)، نقش آموزه‌های فاطمی در تربیت جوانان انقلابی و پیروزی انقلاب اسلامی بیان شود و خدمات متقابل اسلام و انقلاب اسلامی ایران برای عموم مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.
 وی به ظرفیت‌های بالای کشور در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: امروز ایران در جهان نقش تعیین کننده‌ای در معادلات دنیا دارد.
گنجی با بیان اینکه دشمن در چهل سالگی انقلاب حواشی اقتصادی را پررنگ کرده است افزود: دشمن  می‌خواهد  ذهن‌ها را از اصل موضوع منحرف کند.
امام جمعه جم با بیان اینکه دشمن با تمام توان درصدد فتنه‌انگیزی و توطئه‌افکنی است تا جشن چهل سالگی انقلاب محقق نشود تاکید کرد: طی 40 سال گذشته تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی شده و همیشه نقشه‌های آنان نقش بر‌آب شده و شکست خورده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: مردم جم همچون ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها از انقلاب و نظام به خوبی دفاع کرده اند و امروز مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و کسی نمی‌تواند چیزی را به ایران دیکته کند.
گنجی تاکید کرد: تحقق آرمان‌های والای اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که باید این دستاورد مهم حفظ و پاسداری شود.