اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی در هرمزگان تعطیل شود


رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر دادبرخورد قاطع با مفسدان اقتصادی/ اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی در هرمزگان تعطیل شود 7اسفند-97
 به جای کرکری ولغزخوانی   این آخوند ک مشنگ   سر بهوا چنانچه جرأت می کند ابتدا به قوه فاسد قضاییه اعتراض کند که عامل اصلی حامی کلان دزدان وفاسدان ومروج فساد درقوه فاسد قضاییه و کشور می باشد .آنگاه عربده کشی شعاری- تبلیغغتی کند که چه می خواهد بکند؟
رئیس کل دادگستری هرمزگان، سیاست قوه قضائیه را حمایت از فعالان اقتصادی عنوان کرد و گفت: با مفسدان اقتصادی و فعالیت‌های اقتصادی ناسالم با قاطعیت برخورد می‌شود.
برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی/ اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی در هرمزگان تعطیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری بعد از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قشم اظهار داشت: وظایف قوه قضائیه در سه حوزه پیشگیری، رسیدگی و اجرا خلاصه می‌شود.
وی با بیان اینکه موفقیت در مباحث پیشگیری از وقوع جرم نیازمند مشارکت آحاد جامعه و تمامی مسؤولان است، افزود: دستگاه قضایی موظف به رسیدگی به همه جرائم و دعاوی است که قانون در صلاحیت آن قرار داده است.
رئیس دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: کمبود کادر قضایی و اداری در مجموعه قضایی هرمزگان، محسوس و ملموس است اما با این وجود، زمان رسیدگی به پرونده‌ها تسریع شده است.
اکبری، میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها را در این استان کمتر از سه ماه اعلام کرد و ادامه داد: استان هرمزگان از کمترین قاضی برخوردار بوده و در جزیره قشم بیشترین ارجاع پرونده به هر قاضی نسبت به بسیاری از نقاط کشور وجود دارد.
وی اضافه کرد: بعضا 250 پرونده به یک شعبه دادگاه و حدود 300 فقره به یک شعبه بازپرسی ارجاع می‌شود که از استانداردها فاصله دارد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با وجود تمامی محدودیت‌ها تعداد پرونده‌ها از 37 هزار مورد به زیر 20 هزار فقره کاهش یافته است.
حجت‌الاسلام اکبری، سیاست قوه قضائیه را حمایت از فعالان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد هیچ واحد تولیدی در استان هرمزگان تعطیل شود و در کنار آن، با مفسدان اقتصادی و فعالیت‌های اقتصادی ناسالم با قاطعیت برخورد خواهد شد
وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان، تصریح کرد: جزایر قشم و هرمز به فرهنگ مردم و خون شهدایش زیباست و دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سایر ارگان‌ها منطقه را برای هنجارشکنی ناامن می‌کند.
رئیس دادگستری هرمزگان اظهار داشت: هزینه ارتکاب اعمال هنجارشکن را برای عوامل آن بالا خواهیم برد.
گفتنی است، در این مراسم مسعود رحمانی رئیس دادگستری شهرستان قشم معارفه و از زحمات هدایت کمالی که پیش از این عهده‌دار این سمت بود، تجلیل شد.