نامه‌ها و صدای شما


دغدغه‌های اصلی مردم فراموش نشود
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، دولت و مسئولان تنظیم بازار به فکر کاهش قیمت میوه، شیرینی، مواد پروتئینی ایام عید مردم افتند، در صورتی که مشکلات اساسی آنان مانند تامین مسکن، تامین هزینه‌های درمان و دارو و ده‌ها گرفتاری که باعث مختل شدن زندگی قشر بسیاری از مردم شده است، بدست فراموشی سپرده می‌شود. چرا کاری کرده‌ایم که مردم فکر کنند مشکلات عمده آنها خورد و خوراک است؟ پس جایگاه فرهنگ، امنیت، آسایش و رفاه کامل در چه مرتبه‌ای از زندگی آحاد مردم قرار دارد؟
یک شهروند تهرانی
 *یک شهروند تهرانی: با وجود ازدحام جمعیت در شهرهای بزرگ، به‌خصوص کلانشهر تهران و رفت و آمد میلیون‌ها نفر طی روز در سطح شهر، کمبود برخی امکانات رفاهی باعث سلب آسایش شهروندان می‌شود و به دلیل طی مسافت‌های طولانی در تهران، کمبود سرویس‌های بهداشتی در این شهر کاملاً ملموس است. از شهرداری تهران تقاضا می‌شود برای رفاه شهروندان، به‌خصوص افراد بیمار و سالمند، جهت افزایش سرویس‌های بهداشتی برنامه‌ریزی کنند.
*
اسماعیل حسینی از تهران: با توجه به نزدیک شدن سال نو، سزاوار است به کمک تهیدستان آبرومند و عیالوار بشتابیم و از آثار و برکات آن در دنیا و آخرت بهره‌مند شویم و اگر توان آنرا نداریم، لااقل با تهیدستان مهربانی کنیم و دوستشان بداریم.