امام جمعه کرمانشاه: مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی CFT بسیار دقت کنند


امام جمعه کرمانشاه:مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی CFT بسیار دقت کنند12 بهمن – 97
 این آخوند نمی داند که CFT چیست چون  ازطریق بولتن خبری  ارسالی سپاه پاسداران از وی خواسته شده  در نماز جمعه به آن اشاره کند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: مجلس و مجمع تشخیص مصلت نظام در بررسی CFT دقت بسیاری به خرج دهند؛مبادا مانند برجام فریب بخوریم و مورد شماتت فرزندان و آیندگان این کشور قرار بگیریم.
مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی CFT  بسیار دقت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های امروز نماز جمعه استان با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و بیان اینکه آمریکا و غربی‌ها خیرخواه ما نیستند،گفت:به مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام تذکر می‌‌دهم که در مورد بررسی CFT دقت بسیاری به خرج دهند، مبادا مانند برجام فریب بخوریم و مورد شماتت فرزندان و آیندگان این کشور قرار بگیریم.
آیت‌الله علما با اشاره به مجاهدت‌ها و سختی‌های بسیار زیادی که برای انقلاب کشیده شده است، بیان داشت: هر آنچه که با اسلام و نظر ولی فقیه سازش داشت را می‌‌پذیریم؛ در غیر اینصورت نباید هیچ تعهدی را قبول کرد.
وی با اشاره به شکست‌های پی‌درپی آمریکا از ملت ایران در وقایعی چون تسخیر لانه جاسوسی، واقعه طبس، دفاع مقدس، موفقیت‌های هسته‌ای، فتنه 88، جنگ سوریه و پروژه ایجاد اغتشاش در تابستان امسال، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یعنی شکستن قدرت‌ها و چهل سال حاکمیت خدا، رسول‌خدا، قرآن و ولی فقیه بر این مملکت.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبیین گوشه‌هایی از شخصیت عظیم امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام(ره) مظهر تقوا وصلابت بود و این انقلاب را بر پایه اسلام قرار داد.
آیت‌الله علما ادامه داد: به برکت سرمایه‌های وجودی امام‌ خمینی(ره) و تقوا و اخلاص کم نظیرش ایران امروز به عنوان قدرت اول منطقه مطرح است.
آیت الله علما در پایان سخنانش همگان را توصیه به تقوا، پرهیزگاری و دوری از معصیت فراخواند و علت عظمت و قدرت امام خمینی (ره) را به برکت تقوا دانست و ایشان را از اسوه‌های راستین تقوا معرفی نمود.