كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  کیهان  8 اردیبهشت -98
كيهان و خوانندگان
* ترامپ رئيس جمهور آمريكا صرف به ميز مذاكره آوردن ايران را يك امتياز براي خود مي داند. استفاده تبليغاتي كه از اين صحنه خواهد برد از هر چيز ديگر براي او ارزشمندتر مي باشد. بايد دشمن را در رسيدن به اهدافش ناكام گذاشت.
3107?0902
* همان عده اي كه در داخل كشور مخالف حضور مستشاران نظامي كشورمان در سوريه بودند و مذاكره با وحشي هاي تكفيري را گزينه اي مناسب تر از جنگ مي دانستند امروز مذاكره با پدرخوانده تروريست ها را مطرح مي كنند! اين عده كساني هستند كه برجام را دستاورد قرن ناميده بودند!
9891?0918
* اگر به جاي تنفس مصنوعي دادن به تلگرام و تامين سرور براي پيام رسان تلگرام طلايي توجه ويژه اي به پيام رسان هاي بومي مي شد امروز شاهد گستاخي مديران گوگل نبوديم.
پاشائي
* اعدام هاي هولناك و ضد حقوق بشري در عربستان در رسانه هاي مدعي حقوق بشر داخلي و خارجي سانسور شد اما همين رسانه ها براي دستگيري يك جاسوس در كشورمان ساعت ها برنامه پخش مي كنند و ايران اسلامي را متهم به نقض حقوق بشر مي كنند!
1361?021
* اعدام  آزادي خواهان و فعالان مدني در عربستان با سكوت معنادار مدعيان حقوق بشر در غرب اين پيام را مي دهد كه دست غربي ها هم در اين جنايت آل سعود به خون آغشته است و ديگر اعتمادي به كشورهاي مدعي نيست.
9715?021
* رئيس جديد قوه قضائيه از همان دري كه مردم به دانشگاه تهران وارد مي شدند به نماز جمعه آمدند و از قسمتي كه بازرسي عمومي مي شد عبور كردند و مهم تر از همه در صفي كه مردم عادي ايستاده بودند، نمازشان را اقامه كردند و در پايان با يك خودروي سمند رفتند، اميدوارم ديگر مسئولين از اين در كنار مردم بودن الگو بگيرند.
3152?021
 * جناب آقاي رئيسي رئيس محترم قوه قضائيه! تخلفات در پالايشگاه نفت كرمانشاه امر پنهاني نيست. فرياد نماينده انقلابي كرمانشاه(دكترمصري) كاملا  گويا و شفاف است! ملت منتظر اقدام شماست!
نيكنام
* اقدام شوراي شهر در خصوص نامگذاري جديد برخي از خيابان ها به نام عده اي به اصطلاح هنرمند آغاز شهيد زدايي در نامگذاري ها است.
5208?021
* دستگاه قضايي بايد در مورد مسببان اصلي ماجراي دلار 4200 توماني و هدر دادن 18 هزار ميليارد دلار از بيت المال ورود پيدا كند.
5100?0936
* پليس فرانسه صدها نفر را مجروح كرده و ده ها نفر را كشته است، چرا مدعيان آزادي بيان در داخل كشور نسبت به اقدامات وحشيانه پليس فرانسه با معترضان سكوت كرده اند و در برابر خروش كارگران و جنبش ضدسرمايه داري اعلام همبستگي و حمايت نمي كنند؟!
3885?-021
* بعضي از دولتمردان اين دولت تورم موجود در كشور را تك رقمي اعلام كرده اند! واقعا رويشان مي شود؟!
0210?0915
* بنياد مسكن براي روستاييان وام 40 ميليون توماني در نظر گرفته است اما زماني كه براي دريافت وام مراجعه مي كنيم، عنوان مي كنند بخشنامه اواخر تابستان به دستگاه هاي ذي ربط فرستاده مي شود و از آن به بعد زمان تشكيل پرونده و پروسه اداري تا دريافت وام آغاز مي شود و اين كار چند ماه زمان مي برد!
8456?-021
* به پزشك متخصصي در خيابان ونك مراجعه كردم و زماني كه خواستم پول ويزيت را پرداخت كنم متوجه شدم روي رسيد پرداخت نوشته شده «فروشگاه ?» شماره تلفن مطب هم روي برگه رسيد درج شده بود! بايد براي اين نوع دورزدن قانون توسط برخي از پزشكان هرچه زودتر راه حلي اجرا شود.
8397?0912
* ماه هاست كه بيكارم و تنها درآمدي كه دارم يارانه 45 هزار توماني است كه مبلغش 10 سال است تكان نخورده اما در عوض قيمت هاي ديروز با امروز به لطف مديران نالايق ثبات ندارد و روز به روز اجناس گران مي شود.
9716?-021
* بسياري از فسادهاي مالي بانك ها و همچنين فرارهاي مالياتي و گمركي محصول فقدان بانك اطلاعات جامع از ثروت هاي منقول و غيرمنقول هر ايراني است. جالب اين است كه بعضي از مسئولان هم نمي خواهند چنين بانك اطلاعاتي در كشور شكل بگيرد.
3673?0910
* به دفاتر خدماتي سنندج براي تعويض كارت ملي هوشمند مراجعه نمودم! اسم پدرم در كارت ملي عبدا... است و در شناسنامه عبدالله! و همين امر باعث شده كه پروسه چند ماهه تعويض شناسنامه طي شود و بعد كارت ملي صادر شود! به جاي گرفتن دست فتاده، پاي فرد را مي گيرند؟! اين مشكل مگر از ناحيه فرد مراجعه كننده بوده است؟! چرا وحدت رويه در ثبت اسامي افراد در ثبت احوال ها نيست!
8961?0930
* بعضي پزشكان شهرستان كرمان كارتخوان ندارند از مسئولان مربوطه درخواست پيگيري موضوع را داريم.
6331?0912
* در تيرماه 97 براي خريد پژو 206 براي تحويل آذرماه 97 ثبت نام نمودم ولي تا به حال با گذشت بيش از 4 ماه از موعد تحويل، هيچ خبري از خودرو نيست. بارها مراجعه كرده ام ولي متاسفانه كسي پاسخگو نيست؟! از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم اگر خودرو ندارند چرا وعده تحويل فوري مي دهند؟!
3725?0912