مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست، مسوولان کوتاهی می‌کنند

مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست، مسوولان کوتاهی می‌کنند9 اردیبهشت -98
پس از کشته شدن آخوند همدانی بر موج تبلیغات منفی علیه فضای مجازی افزوده شده است چون هدف ادامه پیگیری تلاش های گذشته برای فیلترکردن فضای مجازی است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست گفت: مسوولان امر می‌توانند شبکه ملی راه بیندازند و آن را مورد حمایت قرار دهند اما دولت کوتاهی می‌کند.
 مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست، مسوولان کوتاهی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی قاسمی ضمن تسلیت شهادت طلبه روحانی با بیان اینکه به 24 ساعت نرسیده قاتل کشته شد اظهار کرد: همدان دار المومنین است و در شهر همدان دارالمومنین همدان اراذل و اوباش نباید احساس امنیت کنند.
وی با بیان اینکه امنیت حق مردم است گفت: البته نیروی انتظامی بر مسائل نظارت می‌کند اما خواسته مردم‌ از دولت این است به فضای مجازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: ما مخالف فضای مجازی نیستیم و نمی‌گوییم باید مسدود شود اما باید مدیریت بر آن کامل و جامع صورت گیرد.
وی با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی کار سختی نیست تأکید کرد: مسوولان امر می‌توانند شبکه ملی راه بیندازند و آن را مورد حمایت قرار دهند اما دولت کوتاهی می‌کند.
شعبانی با اشاره به اینکه شروری که این طلبه مظلوم را به شهادت رسانده اسلحه به همراه داشت گفت: درگیری ناجا با این شرور در شب رخ داد اگر در روز بود چه اتفاقی رخ می‌داد؟ ممکن بود چند نفر شهید شوند؟.
وی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این روحانی شهید تقدیر کرد و افزود: این‌ جمعیت نشان دهنده ارتباط مردم با روحانیت است مردم به روحانیت توجه دارند و آنها را ملجأ خود می‌دانند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به جمع گفت: به برخی عمامه به سرها که در اقلیت هم هستند برخی کارهای نادرست را رقم می‌زنند توحه نکنید اکثریت روحانیت با شما هستند.
وی با بیان اینکه توجه به مشکلات مردم و فضای مجازی حرف مراجع است گفت: مراجع نسبت به فضای مجازی در جلسات عمومی و خصوصی تذکر دادند.
آیت‌الله شعبانی افزود: فرد شرور کشته شد اما مسبب‌هایی در فضای مجازی و کسانی که این افراد را تشویق می‌کنند، هستند که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، این افراد مجرم هستند کسانی که زمینه‌سازی کردند هم‌ مجرم هستند و قوه قضاییه با آنها برخورد خواهد کرد.
مشکلی اصلی آمریکا استقلال ایران است