۱۵ ساختمان شهرستان زیرآب در معرض تخریب کامل

رضیان در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد؛
نماینده قائمشهر گفت: تا الان در منطقه زیرآب سه ساختمان کاملا تخریب شده و ۱۵ ساختمان دیگر نیز در معرض خطر جدی قرار دارد چرا که از روز گذشته حجم آب کم نشده و زیر ساختمان‌ها در حال خالی شدن است.
عبدالله رضیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت سیل در منطقه سوادکوه شمالی و زیرآب گفت: در حال حاضر بحث ما خطر تخریب ساختمان‌های منطقه است که تا الان سه ساختمان کاملا تخریب شده و ۱۵ ساختمان دیگر نیز در معرض خطر جدی قرار دارد چرا که از روز گذشته حجم آب کم نشده و زیر ساختمان‌ها در حال خالی شدن است.
وی ادامه داد: به همین منظور  و در جهت تثبیت‌سازی این ساختمان‌ها ۱۲ بولدوزر به منطقه اعزام شده که مسیر آب را تغییر دهند. همچنین ۶۰ خانه در معرض خطر تخلیه و ساکنان آنها در محل‌های امن مستقر شده‌اند.
نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص ساختمان‌های در معرض خطر تخریب هم گفت: چند ساختمان از جمله یک مدرسه، یک هنرستان و ساختمان دانشگاه پیام نور در معرض خطر جدی هستند. همچنین جاده‌های این مسیر کاملا تخریب شده که باید ترمیم شود.

وی افزود: در حال حاضر ستاد بحران استان تشکیل شده و معاون استاندار و مدیران کل در محل مستقر هستند تا بتوانند تثبیت‌سازی را انجام دهند اما متاسفانه از اعضای هیات دولت کسی برای بازدید مراجعه نکرده است.