انتقاد تند محمود صادقی از حسن روحانی

انتقاد تند محمود صادقی از حسن روحانی  15 فروردین – 98
روحانی  با شیوه دروغ امید وگفتمان درمانی  آنچنان گلاب زده که  مورد انتقاد تند حامی دولت درمجلس ارتجاع واقع شده است .چون روحانی به جای اینکه ازخامنه ای رمال ورهبر ام الفساد و مسئول ومقصرشرایط کنونی بخواهدهمانگونه که دستور برداشت میلیاردها دلاری از ذخیره صندوق توسعه ملی برای پاسداران می دهد اقدام مشابه برای مناطق سیل زده بکند فقط وعده های پوچ تبلیغاتی به سیل زدگان داده است .برای همین درمورد عدم امدادرسانی به خصوص در مورد پلدختر  از سوی پاسدار پاکپور  ومحمودصادقی مورد انتقاد قرار گرفته است.
 sadeghi_040319.jpgمحمود صادقی از رئیس جمهور ایران به علت بی نظمی و بی برنامگی در کمک به مردم سیل‌زده لرستان انتقاد نمود.
به گزارش اسپوتنیک، محمود صادقی، ‏نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از حسن روحانی، رئیس جمهور ایران اظهار داشت که "با کمکهای صدقه ای و مدیریت ضعیف استانی" اوضاع در استان سیل‌زده لرستان سامان نمی یابد.
‏نماینده مردم تهران در حساب توئیتری خود با خطاب قرار دادن حسن روحانی نوشت: لرستان در آستانه یک فاجعه است؛ پلدختر در گل فرو رفته. نیازهای اولیه مردم مانند غذا آب و دارو تأمین نشده. بی نظمی و بی برنامگی بیداد می کند. سامان دادن به این وضع نیاز به مدیریت ملی و بودجه فوق العاده دارد. با کمکهای صدقه ای و مدیریت ضعیف استانی اوضاع سامان نمی یابد.

آقای روحانی!#لرستان در آستانه یک فاجعه است؛ #پلدختر در گل فرو رفته. نیازهای اولیه مردم مانند غذا آب و دارو تأمین نشده. بی نظمی و بی برنامگی بیداد می کند. سامان دادن به این وضع نیاز به مدیریت ملی و بودجه فوق العاده دارد.
با کمکهای صدقه ای و مدیریت ضعیف استانی اوضاع سامان نمی یابد

​در طی هفته‌های گذشته، بیش از یک سوم استان‌های ایران با معضل سیل روبرو بوده است. بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. به گزارش مقامات ایرانی، تا کنون تعداد 57 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.