نامه‌هاوصدای شما


آمیختگی اخلاق با تعهد و وجدان کاری
فوق تخصص غدد – خانم دکتر (عفت نعیمی) در بیمارستان بقیه‌الله تهران، رفتار و برخورد بسیار خوبی با بیماران و مراجعه‌کنندگان دارد؛ با عزت و احترام برخورد می‌کند، برای بیماران، واقعاً وقت می‌گذارد، به سوالات‌شان با حوصله جواب می‌دهد، حتی بعضاً برای بیمارانی که شهرستانی هستند خصوصاً بانوان که نیاز به راهنمایی بیشتری در تهران دارند بطور مثال به آزمایشگاه‌ها و سایر اماکن موردنیاز زنگ می‌زند که وقت مراجعه آنان را هماهنگ و تنظیم کند! حقیر چندین‌بار شاهد این صحنه‌های مطلوب بوده‌ام که آمیختگی اخلاق با تعهد و وجدان‌ کاری، چقدر می‌تواند عملاً رضایت‌مندی عمومی مردم را افزایش دهد و آلام آنان را کاهش دهد و انصافاً به سهم خویش، احساس وظیفه کردم که جهت ادای دین، این چند جمله را در توصیف و تقدیر عملکرد این پزشک متعهد، اطلاع‌رسانی کنم به امید آنکه سرمشق و الگوئی برای همه پزشکان و مسئولان باشد.
مهدی شیرین‌پور - تهران
ن: *اسماعیل حسینی از تهران: در درستی گفته برخی از خطباء که جاری شدن سیل از جمله آزمایش‌های الهی برای انسان است، حرفی نیست، اما تصمیم‌های نادرست برخی از مسئولان مانند صدور مجوز برای خانه‌سازی در حریم رودخانه‌ها و امثال آن را هم نباید نادیده گرفت و همه مصیبت‌های ناشی از سیل را آزمایش‌های الهی دانست!
*
خانجانی از تهران: اکثر چهارراه‌های تهران به محل تکدی‌گری کودکان و نوجوانانی بدل شده است که به نظر می‌رسد اغلب آنان افغانی هستند. از مسئولان شهرداری و نیروی انتظامی انتظار می‌رود این طفل‌های معصوم را از سطح شهر جمع‌آوری کنند و با کسانی که از آنان سوءاستفاده می‌کنند، برخورد قانونی داشته باشند.