نامه‌هاوصدای شما


قدردانی از زحمات دلسوزانه معلمین
در ایّامی که به گرامیداشت مقام معلّم مربوط میِ‌شود جا دارد با تاسی از حدیث شریف «من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق» از زحمات دلسوزانه کادر آموزشی پیش‌دبستانی و دبستان شهید هاشمی‌نژاد واقع در منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران خصوصاً مدیر و معاون این واحد آموزشی و بویژه سرکار خانم محمدنژاد قدردانی نمائیم.
اولیاء دانش‌آموزان
آموزش غذاهای کم‌هزینه و ایرانی
از مدیران سازمان صداوسیما سوال کنید که چه تعداد از کارکنان آن مجموعه، همراه خانواده‌هایشان از غذاهای لوکس و به اصطلاح لاکچری و پرهزینه که در تلویزیون آموزش داده می‌شود، تهیه و مصرف می‌کنند؟
اینهمه غذاهای ساده، کم‌هزینه و مقوّی ایرانی حتی در روستاهای کشورمان به وفور وجود دارد که بهتر است دستور پُخت آنها را در تلویزیون آموزش دهند.
شهروند همدانی
*از ساکنان خیابان بهادری تهران: با وجود چند بار تماس با سامانه 137 شهرداری و اعتراض بر سد معبر گلفروشی در خیابان قائم مقام فراهانی، نبش خیابان بهادری و اشغال پیاده‌رو بخشی از خیابان مزبور، متاسفانه شهرداری منطقه 6 نسبت به رفع سد معبر در این مکان تاکنون اقدامی صورت نداده است. لطفاً تذکر بدهید تا رسیدگی شود.
*
یک بازنشسته فرهنگی از کرج: بنده فرهنگی بازنشسته با حقوق ناچیز و مستاجر هستم. 11 عدد پیاز به وزن یک کیلو و 700 گرم به قیمت 20 هزار و 800 تومان خریدم و با این اوضاع اقتصادی گمان می‌کنم آخرین‌بار باشد که پیاز می‌خرم! در چنین شرایطی آیا درست است به دیگر کشورها کمک کنیم؟