تصادف مرگبار 2 خودرو در اتوبان تهران- قم

تصادف مرگبار 2 خودرو در اتوبان تهران- قم  6 تیر -98

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از حريق مرگبار يك خودرو در پي وقوع حادثه تصادف در اتوبان تهران- قم خبر داد.
سيدجلال ملكي به ايسنا گفت: ساعت 26 دقيقه بامداد ديروز يك مورد حادثه تصادف در مسير جنوب به شمال اتوبان تهران- قم، به سامانه 125 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران اعلام شد. ملكي با بيان اينكه محدوده وقوع اين تصادف خارج از حوزه استحفاظي آتش نشاني تهران بود اما ايستگاه شماره 50 به عنوان نيروي كمكي به محل حادثه اعزام شد، افزود: طي تصادفي كه رخ داده بود دو دستگاه پژو 405 و يك دستگاه پرشيا با يكديگر برخورد كرده بودند و يكي از خودروهاي پژو 405 كاملا شعله ور شده بود.

وي با اشاره به اينكه اطلاعات اوليه حاكي از آن بود كه فردي در خودرو شعله ور گرفتار شده است، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله عمليات را آغاز كردند و پس از خاموش شدن آتش، جنازه اي كه كاملا سوخته بود و حتي جنسيت وي مشخص نبود داخل خودرو مشاهده شد، همچنين در خودرو پرشيا نيز يك خانم جوان حدودا 18ساله محبوس بود كه پس از رهاسازي وي و انجام بررسي هاي جسماني لازم، مشخص شد اين خانم جوان نيز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.